Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gimoto.it kan sy upp det ställ du önskar för en billig peng. jag sydde upp mitt gröna race ställ för ca 8' inkl frakt. då var det egendesignat och skräddarsyttguzzo skrev:Har tänkt att köpa en zx6rr och köra rookie 600 med i stället för racer 250... betydligt billigare... aja.. men var kan man få tag på ett snyggt grönt skinställ.. typ cralle och freddys?

brinckis skrev:gimoto.it kan sy upp det ställ du önskar för en billig peng. jag sydde upp mitt gröna race ställ för ca 8' inkl frakt. då var det egendesignat och skräddarsytt![]()
bild kan lägga upp senare i veckan då jag fått min kamera. Ja jag mätte på mig själv vilket inte rekommenderas. Gå till en skräddare och få dina mått så blir det bra.Jonte VSB R-T skrev:Bild?
Fick du stå och mäta på dig själv då eller?
brinckis skrev:bild kan lägga upp senare i veckan då jag fått min kamera. Ja jag mätte på mig själv vilket inte rekommenderas. Gå till en skräddare och få dina mått så blir det bra.
stället vurpas sönder...Klrz skrev:Jag tänkte samma tanke. www.flyingeagle.nu har två olika helställ med puckel och knäpuckar. Tyvärr i fel färger men när jag var och pratade med killen som äger (tror det var han i alla fall) butiken i växjö så sa han att det var inga problem att ta hem ställ i vilka färger man ville. Alltså kan du nog själv välja vilka olika varianter du vill ha på det. Kanske även modellerna om du har lite flyt. Detta skulle tydligen inte kosta mer än vad ställen kostade från början. Det var ju också billigt. 4000:-. Enligt dem var det jäkligt bra saker alltså. Jag vet inte riktigt känns som om man får vad man betalar för men jag har kört med deras jacka i 1 sässong nu och den är fin fortfarande. ett pyttelitet hål i innefodret på ett ställe på att jag klantade till mig det är allt. Men ett helställ med puckel och puckar i valfria färger för 4papp känns svår slaget. Bara att byta varje sässong annars eller efter du klotat![]()
guzzo skrev:tackar för all hjälp.... finns det någon bättre sida än denna!!!!! Näää![]()
victorzuber skrev:Kawasaki ZX6RR racer vinnare av rookie 600 2005?
Se www.zuber.se
pakopak skrev:Hehe, om du är från landet och gillar traktorer så är detta tufft!![]()
detär förlite skydd i det sknstället.. vill ha puck bla.. men tack ändå!R2 skrev:ja det finns, utgående modell dock, så tillgången är begränsad, kan höra med fabriken om du vill.
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |