grönt skinställ!! Vart?

guzzo

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
Fiddy Exxo
Har tänkt att köpa en zx6rr och köra rookie 600 med i stället för racer 250... betydligt billigare... aja.. men var kan man få tag på ett snyggt grönt skinställ.. typ cralle och freddys?

Var på samma turne som dig i höstas!
Hittade inget alls : ( Men så såg en kamrat till mig en annons på ett
grönt spidi ställ här på sh! (skit snygt och billigt beggat ställ)
Det var spescial importerat pga att han körde Super motard för kawa!
Det roliga för mig i hela historien var att han bode 5 trappuppgångar ner på gantan : )

Men för att hjälpa dig så känner jag tyvärr ingen som säljer snygga gröna ställ!
Iof så har lellesmc ett grönt rejs ställ hängandes i taket, ring o kolla med dem!

guzzo skrev:
Har tänkt att köpa en zx6rr och köra rookie 600 med i stället för racer 250... betydligt billigare... aja.. men var kan man få tag på ett snyggt grönt skinställ.. typ cralle och freddys?
gimoto.it kan sy upp det ställ du önskar för en billig peng. jag sydde upp mitt gröna race ställ för ca 8' inkl frakt. då var det egendesignat och skräddarsytt :tummenupp

Jag tänkte samma tanke. www.flyingeagle.nu har två olika helställ med puckel och knäpuckar. Tyvärr i fel färger men när jag var och pratade med killen som äger (tror det var han i alla fall) butiken i växjö så sa han att det var inga problem att ta hem ställ i vilka färger man ville. Alltså kan du nog själv välja vilka olika varianter du vill ha på det. Kanske även modellerna om du har lite flyt. Detta skulle tydligen inte kosta mer än vad ställen kostade från början. Det var ju också billigt. 4000:-. Enligt dem var det jäkligt bra saker alltså. Jag vet inte riktigt känns som om man får vad man betalar för men jag har kört med deras jacka i 1 sässong nu och den är fin fortfarande. ett pyttelitet hål i innefodret på ett ställe på att jag klantade till mig det är allt. Men ett helställ med puckel och puckar i valfria färger för 4papp känns svår slaget. Bara att byta varje sässong annars eller efter du klotat :pannkyss

och jag kan bara berätta att Mat Mladin tävlade i ställ sydda av gimoto

Bifogat

• mat mladin.gif
    mat mladin.gif
    21.1 KB · Visningar: 294
brinckis skrev:
gimoto.it kan sy upp det ställ du önskar för en billig peng. jag sydde upp mitt gröna race ställ för ca 8' inkl frakt. då var det egendesignat och skräddarsytt :tummenupp

Bild?

Fick du stå och mäta på dig själv då eller?

Jonte VSB R-T skrev:
Bild?

Fick du stå och mäta på dig själv då eller?
bild kan lägga upp senare i veckan då jag fått min kamera. Ja jag mätte på mig själv vilket inte rekommenderas. Gå till en skräddare och få dina mått så blir det bra.

brinckis skrev:
bild kan lägga upp senare i veckan då jag fått min kamera. Ja jag mätte på mig själv vilket inte rekommenderas. Gå till en skräddare och få dina mått så blir det bra.

Ok. Ja det lät ju bra. Kan vara bra att komma ihåg i sommar när 16995:- :näsblod stället vurpas sönder...

Klrz skrev:
Jag tänkte samma tanke. www.flyingeagle.nu har två olika helställ med puckel och knäpuckar. Tyvärr i fel färger men när jag var och pratade med killen som äger (tror det var han i alla fall) butiken i växjö så sa han att det var inga problem att ta hem ställ i vilka färger man ville. Alltså kan du nog själv välja vilka olika varianter du vill ha på det. Kanske även modellerna om du har lite flyt. Detta skulle tydligen inte kosta mer än vad ställen kostade från början. Det var ju också billigt. 4000:-. Enligt dem var det jäkligt bra saker alltså. Jag vet inte riktigt känns som om man får vad man betalar för men jag har kört med deras jacka i 1 sässong nu och den är fin fortfarande. ett pyttelitet hål i innefodret på ett ställe på att jag klantade till mig det är allt. Men ett helställ med puckel och puckar i valfria färger för 4papp känns svår slaget. Bara att byta varje sässong annars eller efter du klotat :pannkyss

Japp snackade precis med Flying egle i Växjö. Dom kan beställa hem ställ i Kawasakigrön färgsättning. Pris ca 4000:-

JB

tackar för all hjälp.... finns det någon bättre sida än denna!!!!! Näää :Bugar

kommer nog beställa ett från gimoto.com

Bifogat

• TP-RUN-outline grey_resize.jpg
    TP-RUN-outline grey_resize.jpg
    138.6 KB · Visningar: 102
Hehe, om du är från landet och gillar traktorer så är detta tufft! :yoparty

Last edited:
ja det finns, utgående modell dock, så tillgången är begränsad, kan höra med fabriken om du vill.

Bifogat

• green.jpg
    green.jpg
    62 KB · Visningar: 103
R2 skrev:
ja det finns, utgående modell dock, så tillgången är begränsad, kan höra med fabriken om du vill.
detär förlite skydd i det sknstället.. vill ha puck bla.. men tack ändå!

Nyheter
H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich