Gröndal

Vi kommer att vara där. Vi bedömer på plats om det är helt okörbart.
Om det kan bli flyttat till söndag bestämmer vi också på plats, det är inte helt lätt att bara byta. Det är mycket som måste gå ihop, ex om banan är ledig, har instruktörerna möjlighet att byta.
Som sagt, vi är där. Kom och kolla läget.

//Pia

Låter bra. Skriv gärna igen i morgon om ni lyckas få ihop folk och plats tills på söndag. Varken jag eller mina kompisar är speciellt sugna att köra på en blöt bana speciellt när det är kallt ute. Skulle väl kännas sådär att lägga omkull motorcykeln så här sent när man klarat sig hela året :)

Dagens knix!

Tack till alla instruktörer, funktionärer och hojåkare för en mycket trevlig och givande knix på Gröndal!

Ser fram emot nästa säsong! :tummenupp

Tänkte åka men regnet hängde i luften så det sket jag i. tog fram polermaskinen och gjorde saaben 300km/h snabbare istället (polerade bara huv och framskärmarna :hihi)

Inte en enda avåkning vad jag såg iaf.. Rödflagg blev det när det blåste in nått madrassliknande som setat runt lyktstolparna..

Inte en enda avåkning vad jag såg iaf.. Rödflagg blev det när det blåste in nått madrassliknande som setat runt lyktstolparna..

Så jäkla härligt att köra ifrån självaste T-bag på bana:banana Nämner inte högt att att hade passagerare med hela dagen..:D

Tack till alla instruktörer, funktionärer och hojåkare för en mycket trevlig och givande knix på Gröndal!

Ser fram emot nästa säsong! :tummenupp

Ja vem gör inte det:tummenuppMycket snygga svängpunkter och placering av hoj av deltagande denna dag:):tummenupp

Last edited:
För oss som missade Gröndal idag så drar vi till Rörken i morgon söndag för deras bankörning. Vi lämnar Västerås från Statiol Bjurhovda vid 8 ifall det är nån mera som är sugen att haka på.

Var ju bara där som åskådare, men visst var det en tjej på en er6a som verkligen tog fart efterhand? Det gick snabbare och snabbare med bibehållen säkerhet efterhand. Nu när jag läser tråden undrar jag om det kan ha varit gabby? I alla fall, mycket fin och bra körning tycker jag som egentligen inte kan nåt, men det såg så ut.

Tor.

Var ju bara där som åskådare, men visst var det en tjej på en er6a som verkligen tog fart efterhand? Det gick snabbare och snabbare med bibehållen säkerhet efterhand. Nu när jag läser tråden undrar jag om det kan ha varit gabby? I alla fall, mycket fin och bra körning tycker jag som egentligen inte kan nåt, men det såg så ut.

Tor.

Stämmer hon var i min grupp väldigt lättlärd tjej.
Efter lite tips från olika instruktörer så ändrade hon i princip på allt gaskontroll, sittställning, blicken osv... Och fortare gick det för varje pass.
Jag är impad iaf :Bugar

Stämmer hon var i min grupp väldigt lättlärd tjej.
Efter lite tips från olika instruktörer så ändrade hon i princip på allt gaskontroll, sittställning, blicken osv... Och fortare gick det för varje pass.
Jag är impad iaf :Bugar

Tack för fina kommentarer! Känns ju jättekul! Jag hade en kanondag och det pga all hjälp från olika instruktörer :)

Tack för fina kommentarer! Känns ju jättekul! Jag hade en kanondag och det pga all hjälp från olika instruktörer :)

Men det här med Gabby måste vi göra någonting åt... Jag blir helt förvirrad. ÄR detta Gabors kvinnliga sida som fått ett eget nick här på SH? Vi får starta en egen tråd...

Men det här med Gabby måste vi göra någonting åt... Jag blir helt förvirrad. ÄR detta Gabors kvinnliga sida som fått ett eget nick här på SH? Vi får starta en egen tråd...

Tänkte samma tanke nu är gabor inne och vill ha uppmärksamhet igen :tuttar :gnissla

Kanofina bilder igen Muffin!

Själv är jag i Indien och jobbar 4 veckor, så jag missade årets sista bankörning. Man kan väl lugnt säga att man inte vill köra vare sig motorcykel eller något annat här i New Delhi. Trafikkaos är bara förnamnet, ändå lyckas de få flyt i det hela.

Möjligen kan man köra gräsklippare på inhägnat område :D
(foto tagit vid India Gate)

Bifogat

• IMG_5095_edit_720px.jpg
    IMG_5095_edit_720px.jpg
    104 KB · Visningar: 29
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026