blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Vi drar ner på tränignstiderna i Örebro i år just pga det...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi drar ner på tränignstiderna i Örebro i år just pga det...
Ett tips i all välmening:
Om ni inte har jäkligt mycket folk som står bakom skulle jag råda er till att ta det lugnt i början så ni inte bränner allt krut direkt vad gäller träningsledare osv. Två dagar i veckan skulle kunna passa bra tror jag. Vi drar ner på tränignstiderna i Örebro i år just pga det...
Vilka tider kommer gälla i örebro?
Bättre om det kommer 4 st på lördag än 2 st på lördag och 2 st på söndag.![]()
har ni tänkt er någon avgift för varje gång man tränar, har för mig dom sa på mötet i sommras att de skulle kosta ca 80:- för dom på crossbanan, själv kör ja trial uppe i skogen o e medlem i smk, men ja kommer absolut inte betala för att lulla i skogen,men iaf har ja oxå motard o de kommer bli superkul när banan e klar, där har ja inga problem iaf att lägga en slant för att köra,
![]()
Jag var uppe vid banan idag kollade in hoppen, ett är tillfixat och ser riktigt härligt hårigt ut !!!
Det kommer nog att falla Lennartsson i smaken !!
Så ni slipper drabbas av bakslag senare kommer här texten i reglementet som beskriver hopp:
3.1 Hopp
Hopp och plattåhopp med en högsta höjd 2 meter är tillåtet. Dessa hopp ska göras så skonsamma som möjligt. Hopp får ej vara utformade som trappor. Whoop-de-doos” får ej finnas på SuperMotobanor. ”Waves” skall vara placerade i direkt anslutning till utgången efter en kurva. Ingen begränsning finns på antalet ”vågor”/”waves” som får finnas efter varandra. Banans hopp och landning får endast finnas på avsnittet med naturmaterial. Avståndet från landning till asfalt skall vara minst 15 meter.
Härligt att ni är igång![]()
Vi är medvetna om detta![]()
Martin Holm var och förbesiktigade tillsammans med banbyggaren så vi bygger efter detta.
![]()
kanske ska ändra örebros då!!!
hur går de för er?
Lite Uppdarteringar i tråden!
Arbetet i Gröndal fortskrider lagom fort och säkert framåt.
Vi kommer under nästa vecka få priser från tre olika företag vad gäller asfalt.
Vecka 32 finns med som ett bra alternativ för läggning. Jag lovar inget men det är som sagt ett alternativ...
Och när asfalten väl är på, ja då börjar vi brumma runt på banan.
Offroaddelen är i det närmaste klar, med lite finjustering samt en toppning med lite finare material, Avåkningszoner är fixade allt efter svemos önskan, och ska även de "bara" toppas med lite fin material. Jag återkommer med mer info så fort vi vet någe mera.
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |