Gröndal SMC 2012-09-16

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Här kommer lite bilder från dagen, slänger upp en film imorrn.

IMG_2995.jpg
IMG_3112.jpg
IMG_3107.jpg
IMG_2909.jpg

Resten finns här.

https://picasaweb.google.com/111525604059430763785/GrondalSMC20120916#

Film:

Röd grupp

Vissa av filmerna bearbetas ännu så det kan ta ett tag innan det blir full kvalite. Missa några men man måste ju snacka skit också, och bl.a förklara mitt debacle i SM finalen.

Bifogat

• IMG_3012.JPG
    IMG_3012.JPG
    193.6 KB · Visningar: 82
Last edited:
SGM: Sittställningsfetischist?

Något jag kommit på senaste tiden är att SMC lär ut FEL teknik, va FEL?. Ja, dom lär ut RR teknik dom borde lära ut RRR teknik istället. För då har man ex. större marginaler i vänster böjjar = inte dra huvet i en bil/lastbil, råkar inte dra in huvet i en grindstolpe i högerböjjar osv.. det kanske vore nått att ta upp på nästa årsmöte och få dit lite RRR förare som coachar om den "nya" tekniken. ;)

Tack för bilderna T-bag! Även om undertecknad inte fastnade speciellt bra denna gång.
Kanske var så långsam att du hann panorera förbi innan jag kom? :huvet

Fasen vad jag saknar min 640!:gråta

Fantastiskt bra, speciellt filmen som möjliggör studium av kurvtekniken. Extra kul i o m att jag körde en "ny" hoj för första gången.
Stort tack!

Lovar o fokusera lite extra på dig nästa gång SwePace, tänkte det kunde vara skoj för deltagarna att se sig själva.. Men jag vet det är alltid roligt att se sig själv.. ;)

Lovar o fokusera lite extra på dig nästa gång SwePace, tänkte det kunde vara skoj för deltagarna att se sig själva.. Men jag vet det är alltid roligt att se sig själv.. ;)

Tackar för det! Men det får bli säsongen 2013. Nu är det färdiginstruerat för mig i år. Får se om jag har hjärta att sälja trajjan och kåtten till förmån för en annan kärlek...

Uppmärksamhetsjunkie, egotrippare och posör. Inte då! :hihi

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back