Gröndal 2011-06-26 Grön grupp film

Alltid trevligt med bilder från körningarna. Både stillbild och film. Stort tack till fotograferna!

Finns det bilder från gul grupp, nämnda datum? Både jag och min passagerare vill ha bilder. Det var alltså inte jag som körda Hayabusan i röd grupp. Gul traja i gul grupp. Det var jag.

Fort gick det inte men skrapa puck det gjorde jag. Skrapet var helt klart värt det för att få se leendet i hennes nylle när vi stannade i depån.

Alltid trevligt med bilder från körningarna. Både stillbild och film. Stort tack till fotograferna!

Finns det bilder från gul grupp, nämnda datum? Både jag och min passagerare vill ha bilder. Det var alltså inte jag som körda Hayabusan i röd grupp. Gul traja i gul grupp. Det var jag.

Fort gick det inte men skrapa puck det gjorde jag. Skrapet var helt klart värt det för att få se leendet i hennes nylle när vi stannade i depån.

Stod på första parket vid knäskrapet med passagerare:yoparty snygggtt!!:BugarDet gick bättre när du tog ut böjen efter hårnålen, när du kom mer tajjt blev det inget.

Stod på första parket vid knäskrapet med passagerare:yoparty snygggtt!!:BugarDet gick bättre när du tog ut böjen efter hårnålen, när du kom mer tajjt blev det inget.

Tack för komplimangen! Totalt fyra av kurvorna blev det skrap. Vad gör man inte för att hålla en dam glad. Ja, jag är svag för :tuttar Men visst stärkte det egot också...

Grattis till knäskrapen med passageraren. :tummenupp

Jag såg en kille som var där i början satt på en bil med skapligt objektiv. Det ser nog ut som att det var han som filmade med kameran.

Annars såg jag inte nån mer fotograf med sånt objektiv, så dom där knäskrapen kanske tyvärr inte fastnade på bild. Om 2 veckor har du chansen igen om det är nån som fotar. Alltid skoj med balla bilder.

/Hayabusan i röd grupp + dökött(sportis:arsele:hej)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back