Hittade en liten filmsnutt på Tuben som jag lånar, från Grön grupp igår.
http://www.youtube.com/watch?v=85ygytzRL5w
http://www.youtube.com/watch?v=85ygytzRL5w
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltid trevligt med bilder från körningarna. Både stillbild och film. Stort tack till fotograferna!
Finns det bilder från gul grupp, nämnda datum? Både jag och min passagerare vill ha bilder. Det var alltså inte jag som körda Hayabusan i röd grupp. Gul traja i gul grupp. Det var jag.
Fort gick det inte men skrapa puck det gjorde jag. Skrapet var helt klart värt det för att få se leendet i hennes nylle när vi stannade i depån.
snygggtt!!
Det gick bättre när du tog ut böjen efter hårnålen, när du kom mer tajjt blev det inget.Stod på första parket vid knäskrapet med passageraresnygggtt!!
Det gick bättre när du tog ut böjen efter hårnålen, när du kom mer tajjt blev det inget.
Men visst stärkte det egot också...Finns det bilder från gul grupp, nämnda datum? Både jag och min passagerare vill ha bilder. Det var alltså inte jag som körda Hayabusan i röd grupp. Gul traja i gul grupp. Det var jag.
Fort gick det inte men skrapa puck det gjorde jag. Skrapet var helt klart värt det för att få se leendet i hennes nylle när vi stannade i depån.

)|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller