Gröndal 2/6

Bengt Allevad

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2006
Hoj
BMW R1100S
Så här ser vädret ut för söndagen. Inte alls omöjligt.
Eller kanske SMHI ytterligare ett snäpp bättre.

Som vanligt finns all info här

Och du: känns det långt till Gröndal och osäkert att få plats går det ju alltid att förboka för en hundralapp.

Välkomna!

Last edited:
Vädret, vädret......
Vill bara följa upp vädret till i morgon, söndag på Gröndal.
Från att ha sett helt hopplöst ut m.a.p regn i ett par dagar, ser det faktiskt lite bättre ut nu (lördag)
Vist kan det komma en skur men det är ändå juni och en skur torkar upp fort den här tiden.

Vi som arrangerar kör på som om inte regnet fanns och finns på plats på Gröndal och hoppas att vi skall få en eftermiddag med hyfsat torr bana.

Riktigt välkommen du som vill chansa lite och med inte helt omöjliga odds :)

Last edited:
Regnar det är det för att jag tagit med mig solen dit jag ska. Tyvärr inte till Gröndal... :( Folk har ju den dåliga smaken att bjuda på kalas söndagar som imorgon, typiskt människor av kategori 2. (Kategori 1 har hoj, kategori 2 önskar att de hade.)

Kör snyggt allihopa! Vi ses nästa gång och då jäklar ska 640n tuktas. :yoparty

Hur ser det ut med bokningar uppe på Gröndal? Brukar det bli fullt? Har förbokat till den 30;de, då kommer vi, gröngölingarna!:rock

Hur ser det ut med bokningar uppe på Gröndal? Brukar det bli fullt? Har förbokat till den 30;de, då kommer vi, gröngölingarna!:rock

Med väderutsikterna inför morgondagen så är det nog ingen risk att du inte får plats. Premiären på Gröndal i år blev faktiskt full, men efter det så har det inte varit lika många deltagare. Jag har aldrig förbokat en plats men har ändå alltid fått köra. Se till att dyka upp i tid bara :tummenupp

Tackar för ytterligare en kul dag på Gröndal! Skönt att vi klarade oss från regn hela dagen :tummenupp

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande