Grön Streetfighter i S-vall/Timrå ?

Phr33k

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
1
Hej !
Har precis vart ute o åkt o såg skitfin Streetfighter!
Eller ja den verkade fin iaf, såg den mes i spegeln o sen bakifrån när jag hakade på en bit. Vi åkte mellan Ljusta (Alnöbron) och Timrå (gammla vägen). Nån som vet vem som har den gröna fightern med dubbla framlysen och skylt i hjulhuset ? Killen som åkte hade ett grått IXS ställ och vit hjälm med svart visir.

Det skulle vara roligt att se lite bilder o se om de var så snygg som den verkade ! :rolleyes:

Phr33k skrev:
Hej !
Har precis vart ute o åkt o såg skitfin Streetfighter!
Eller ja den verkade fin iaf, såg den mes i spegeln o sen bakifrån när jag hakade på en bit. Vi åkte mellan Ljusta (Alnöbron) och Timrå (gammla vägen). Nån som vet vem som har den gröna fightern med dubbla framlysen och skylt i hjulhuset ? Killen som åkte hade ett grått IXS ställ och vit hjälm med svart visir.

Det skulle vara roligt att se lite bilder o se om de var så snygg som den verkade ! :rolleyes:

Det skulle väl vara min det då :) Kul att du gillade den. Åkte själv blå TRX -96:a för några år sen, trevlig hoj det med! Tänkte stanna till på macken i Timrå och byta några ord men så att du svängde av norrut.

Vad roligt att du såg dethär :)

Du bor i Piteå ser jag ? Tillfälligt i Sundsvall ? Har du mer bilder och info på hojjen ? Den såg verkligen läcker ut ! Byggt den själv ?

Bott i S-vall sedan februari men blir nog inte kvar länge till. Fler bilder finns i streetfighter-forumet. Grunden är en FZR 1000 -89, egen bakram, 916-cuts, mm, mm....

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti