Grön Kawasaki ZX600F i Landskrona (Hittad)

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Är det nån som saknar en Kawa ZX600F med registreringsnummer BAG345 så har den buskört i Landskrona hela dagen tillsammans med en blå R1 eller R6 utan registreringsnummer.

Sitter just nu i telefon med polisen så de också får informationen.

Ej anmäld stulen enligt Fordonsjägarn... har dock ingen aning om hur pålitlig den appen är.

såg den i dag i landskrona, gassa satan vid basilika. stanna och prata med en killi i en marca, och i kväll stannan polisen samma kille med mercan, så polisen vet nog tillochmed vem som kör den.

Hej! Hojen är min! Stulen från Stralsundsvägen i Lund igår runt 4-tiden på natten!

Är det någon som har mer detaljerad info så är jag väldigt tacksam. Signalement mm. Hur många de är t.ex.

Hej! Hojen är min! Stulen från Stralsundsvägen i Lund igår runt 4-tiden på natten!

Är det någon som har mer detaljerad info så är jag väldigt tacksam. Signalement mm. Hur många de är t.ex.

De är två killar på varsin hoj, den blå verkar vara en R1:a. Jag skulle tippa på att de är 16-19 år gamla, inte jättelånga (165-170 cm) men det är svårt att säga när de satt på hojarna. Jag skulle inte känna igen dem om jag såg dem utan hojarna. R1:an var här igårkväll igen, Ninjan har jag inte sett sen då jag startade tråden.

Polisen har fått all info av mig också, jag fick prata direkt med ledningscentralen i onsdags och de skickade ut en bil att kika lite.

De verkar hållas här på Öster dock, gissningsvis träffas de borta på parkeringen mellan Dammhagsskolan och biblioteket där alla Beemerraggare börnar på fredagkvällarna.

Ett hoppens ljus iaf. Man blir ju så jävla glad när man öppnar porten och ögonstenen är borta :mad:... Lycka till i jackten.:tummenupp

Update:

Hojen stod för tio minuter sen på Dammhagsskolan, omringad av ett tio, femtontal unga killar. Polisen är på väg.

EDIT: Kawan alltså, ingen R1:a idag.

Last edited:
Yep, här kommer de. Happy hunting! :-)

By the way. Hade precis bytt hela avgassystemet på den (trots att det egentligen motsvarar typ halva värdet på den...men som sagt, dess fulla värde mäts ju inte bara i pengar, utan även i antal mil med hojen ;-)). Med andra ord så är det inte så rostigt som på bilden, utan helt svart och nyttidag.

Däcket är (var?) också betydligt nyare än på bild.

Dess Slip-on har dock fortfarande en karakteristisk repa från tjejens skoklack.... :P

By the way. Hade precis bytt hela avgassystemet på den (trots att det egentligen motsvarar typ halva värdet på den...men som sagt, dess fulla värde mäts ju inte bara i pengar, utan även i antal mil med hojen ;-)). Med andra ord så är det inte så rostigt som på bilden, utan helt svart och nyttidag.

Däcket är (var?) också betydligt nyare än på bild.

Dess Slip-on har dock fortfarande en karakteristisk repa från tjejens skoklack.... :P

Uppdatering: Tack vare tips från förbipasserande så har både Kawasakin och den stulna R1:an som synts tillsammans med den hittats av polisen.
Det verkar som att de fortfarande är i hyfsat skick att döma av informationen från Polisen. :-)

Jag vill rikta ett stort tack till er som brytt er här på forumet och hållit utkik! Det känns verkligen skönt att ha fått både aktivt stöd och sympati från er alla! Trevligt att veta att det finns folk som bryr sig...

Verkar ju nästan som om där är ett nytt pack som dragit igång som adnan eller va fan han hette för nåra år sen småfi##or som snor o nöjjeskör, bara väntar på att dom ska ge sig ut i byarna runt omkring, går larmet här så släpper jag ut hunden o basebollträet ligger bredvid sängen

Uppdatering: Tack vare tips från förbipasserande så har både Kawasakin och den stulna R1:an som synts tillsammans med den hittats av polisen.
Det verkar som att de fortfarande är i hyfsat skick att döma av informationen från Polisen. :-)

Jag vill rikta ett stort tack till er som brytt er här på forumet och hållit utkik! Det känns verkligen skönt att ha fått både aktivt stöd och sympati från er alla! Trevligt att veta att det finns folk som bryr sig...

var hittades dom ? och stod dem tillsammans ?

är en ktm 530 stulen i landskrona, så man vet vart man skall hålla utkik

var hittades dom ? och stod dem tillsammans ?

är en ktm 530 stulen i landskrona, så man vet vart man skall hålla utkik

Jag frågade tyvärr inte var de stod exakt. Men vad jag förstod så stod de parkerade tillsammans på ett undanskymt område på ett sätt som gjorde att en förbipasserande fattade misstankar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT