Grävling+hoj=anus

Jo det är bra, pilat lite med hojen. Ska upp i ottan så nu blir det bingen. Bra med dig?

/J

Jo då har haft fullt upp sen min kamrat dog men det e lungt på den fronten nu,

Mera trim på hdn :tummenupp akta så du inte blåser av

Sitter o fixar e pc o softar just nu ska sova snart ja med e lite seg hoppas på sovmorgon i morgon :trött så man orkar ratta bilen eller hojen får se hur det e med vädret :rolleyes:

fint att höra du har det bra o sov gott

//Robin
 
Jo då har haft fullt upp sen min kamrat dog men det e lungt på den fronten nu,

Mera trim på hdn :tummenupp akta så du inte blåser av

Sitter o fixar e pc o softar just nu ska sova snart ja med e lite seg hoppas på sovmorgon i morgon :trött så man orkar ratta bilen eller hojen får se hur det e med vädret :rolleyes:

fint att höra du har det bra o sov gott

//Robin

Skönt att höra
Har du inget för dig så kom hit och kolla på dragrace imorgon!

http://rodnkustom.se/rules_M3.html

Natti!

/J
 
Plocka upp stackarna och sälj dom till polen - tro mig, när man går på dyr restaurang så får man medan man väntar på mat, brödbit med en klick grävlingfett till (hur dyrt som helst) bara att plocka upp och sälja heje
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top