Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok om min kompis tjej skriver på FB att hon är gräsänkling över helgen vad menar hon då?
Bör jag bli orolig på nåt sätt?

Ok om min kompis tjej skriver på FB att hon är gräsänkling över helgen vad menar hon då?
Bör jag bli orolig på nåt sätt?
Dom andra som skrivit i tråden säger bara halva sanningen, vad deras motiv är vet jag inte. Gräsänka betyder iaf att herren i huset är bortrest och att det är fritt fram för andra hanar att komma och betäcka henne.
Din polares tjej sitter alltså och fläker ut sig för en massa män på facebook bakom hans rygg. Frågan är nu vad du tänker göra åt det. Det är säkert minst en man där redan nu. Ska du bara sitta där utan att agera?
PS Betäcka betyder sex/samlag. Hon har alltså samlag med andra män. DS

Dom andra som skrivit i tråden säger bara halva sanningen, vad deras motiv är vet jag inte. Gräsänka betyder iaf att herren i huset är bortrest och att det är fritt fram för andra hanar att komma och betäcka henne.
Din polares tjej sitter alltså och fläker ut sig för en massa män på facebook bakom hans rygg. Frågan är nu vad du tänker göra åt det. Det är säkert minst en man där redan nu. Ska du bara sitta där utan att agera?
TurboJugend;4298150 Din polares tjej sitter alltså och fläker ut sig för en massa män på facebook bakom hans rygg.[/QUOTE skrev:Ofan, var det facebook som menades. Trodde det var Flashback eller försäkringsbolaget.. Alltid ska man lära sig nåt nytt...
Jag Sa ju sanningen...
Jag såg det nu. Läste bara dom sista inläggen innan jag skrev mitt. Nu borde det ju kunna ses som bekräftat iaf, fast jag tycker det är dålig stil av dom andra att föra en massa osanningar. Dom brukar säkert också vara gräsänklingar/gräsänkor.
Vaknade du sen....om hon har samlag med nån så är det med mig.
Och tjejens kompis ligger bredvid mig just nu.....
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |