GPS-laptimer

AIM och TX innebär?

så jag kan köpa en GM60 från laptimer.se som jag kan använda för bandagar med banåkning.nu osv.

vad innebär AIM och XT?

vilken har du?

Ja, den där GM60 kan du ha om du ska köra med banåkning. Den verkar ju kunna funka mer flera olika sändare mm. Fast det bästa e ju att ha en egen sändare med sig ifall den inte funkar med de andra märkena.

AIM å XT är olika tillverkare. De har lite olika modeller å välja på. AIM har väl en light som liknar den där GM60. pris på den e väl runt 1800kr.

Ja, den där GM60 kan du ha om du ska köra med banåkning. Den verkar ju kunna funka mer flera olika sändare mm. Fast det bästa e ju att ha en egen sändare med sig ifall den inte funkar med de andra märkena.

AIM å XT är olika tillverkare. De har lite olika modeller å välja på. AIM har väl en light som liknar den där GM60. pris på den e väl runt 1800kr.

lutar åt en GM60 plus sändare till den då.

www.laptimer.se jag har en av deres är grymt nöjd o dom har jättebra service

jag har åxo handlat laptimer på laptimer.se
o jag kan säga att han är jättebra att ha o göra med min gick sönder o då skickade han en ny som jag fick låna
när jag fick tillbaka min så pajjade den igen å då fixade han så att jag skulle få antingen en sprillans ny o dessutom ännu dyrare modell eller pengarna tillbaka
varje gång jag har kontaktad honom via mail så har han svarat samma dag o
alltid fixat allt han är super trevlig o väldigt bra att ha o göra med

Jag har en Starlane Athon GPS-PRO på väg hem som också ska fungera som huvud instrument då jag håller på att montera ett Motec system på min hoj. PRO modellen har fördelen att man logga diverse andra signaler beroende på intresse och behov.

Håll koll på min byggtråd Aprilia BoTT byggtråd för vidare information om installation och funktion.

/J

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back