Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pirro skrev:Eftersom jag precis har köpt en 60CS så kan jag rekomendera en sådan. Annars om du ska ha en större modell så köp en 276C, om du verkligen ska ha en Garmin.... Kartorna är svindyra till Garmin!!! Om du nu beställer en Garmin så gör det från staterna ca 30% billigare.
Köp INTE från staterna, iaf inte en Quest, då den dels bara har hälften av minnet jämfört med den Europeiska versionen, dels så har den inte det Europeiska stamnätet inlagt, så det kommer du behöva lägga in vilket tar ännu mera utrymme på enheten.Pirro skrev:Eftersom jag precis har köpt en 60CS så kan jag rekomendera en sådan. Annars om du ska ha en större modell så köp en 276C, om du verkligen ska ha en Garmin.... Kartorna är svindyra till Garmin!!! Om du nu beställer en Garmin så gör det från staterna ca 30% billigare.
Eller så köper man från England som jag gjorde, ungefär samma pris som i Staterna, men du slipper oroa dig över tull och annorlunda specifikationer, dessutom gick frakten på 2 dagar, beställde onsdag kväll och hade paketet fredag morgon.Pirro skrev:Om man överväger en större modell så är 276C överlägsen Quest i funktion och prestation. Varför inte beställa från staterna när det är mycket billigare där? Bara unvika modellerna som har inbygda kartor. Fick min 60CS för 3000 inkl frakt från staterna och den kostar ca 5000kr här!
Funkar lika bra som de svensksålda då det är exakt samma produkt. Att köpa en Garmin produkt här i Sverige ser jag som idioti...
Pirro skrev:Eftersom jag precis har köpt en 60CS så kan jag rekomendera en sådan. Annars om du ska ha en större modell så köp en 276C, om du verkligen ska ha en Garmin.... Kartorna är svindyra till Garmin!!! Om du nu beställer en Garmin så gör det från staterna ca 30% billigare.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |