gpr slutburk

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
yamaha xt660x sm -06
är det någon som vet om gpr låter bra....självklart e det beroende på hojen oxo,,,jag köpte en idag så den kommer nog bytas till helgen....har jag gjort ett bra köp??

Jag hade GPR på en av mina Falcos och ljudet var suveränt. Priset mycket bra och kvaliteten helt ok! Nu har jag acra och skillnaden är inte sådär jättestor som man skulle kunna tro när man tittar på prislappen.

/F

jag hade gpr på min sv650s, och nu har jag scorpion på min fireblade, kan säga att det är markant skillnad på ljudet. :D

nä allvarligt, mitt titan-gpr hade en tendens att missfärgas.

Felix skrev:
Jag hade GPR på en av mina Falcos och ljudet var suveränt. Priset mycket bra och kvaliteten helt ok! Nu har jag acra och skillnaden är inte sådär jättestor som man skulle kunna tro när man tittar på prislappen.

/F

nu när jag satte på den måste jag säga att det är nog den fetaste 600 jag har hört...nu har jag dock inte hunnit kört den än...fick ni bänka era hojar??

Jag sålde innan det han bänkas, dock gick den bra mycket bättre men jag bytte luftburk, chip och slipon i samma veva så vad som gjorde vad är inte lätt att veta...

Felix skrev:
Jag sålde innan det han bänkas, dock gick den bra mycket bättre men jag bytte luftburk, chip och slipon i samma veva så vad som gjorde vad är inte lätt att veta...

ok....det återstår att se

Här finns det lite ljudfiler på deras hemsida:http://www.gpr.it/suoni.php
Jag positiva erfarenheter av GPR och har inte sett eller hört att det skall vara några problem med kvaliteten och passformen.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år