GPR slipon?

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Hej, undrar om GPR slipons är bra? Har fått ett bra pris från en firma på ett sådant.

Mr_Malossi skrev:
2062100 Hej, undrar om GPR slipons är bra? Har fått ett bra pris från en firma på ett sådant.
mitt funkar fin fint.. men har dock ej samma cykel som du..!

Jag har ett high pipe som jag är nöjd med. Det skulle enligt säljaren ha passat med passagerarfotpinne vilket visade sig omöjligt, men vem vill skjutsa med en R6a?

är hel nöjd med min .
låter gott oxå

Trevligt att de flesta verkar positiva till gpr :) Men hur står sig egentligen gpr sliponen mot övriga märken? tex yoshimura,micron och akra?

pvcraketen skrev:
2062142 Jag har ett high pipe som jag är nöjd med. Det skulle enligt säljaren ha passat med passagerarfotpinne vilket visade sig omöjligt, men vem vill skjutsa med en R6a?

jag vill det och med mitt high pipe funkar de med:arsele :hihi

Mr_Malossi skrev:
2062100 Hej, undrar om GPR slipons är bra? Har fått ett bra pris från en firma på ett sådant.

Hade highpipe på min gamla zx636 och passformen var skit, polarns vtr är det helt ok på, verkar vara lite måndags-varning på gpr. Men billigt är det iaf.

Mr_Malossi skrev:
2062100 Hej, undrar om GPR slipons är bra?

Yamaha Center i Haninge satte GPR på min Bulldog. Det diffade 10 centimeter i höjdled mellan utblåsen sett bakifrån. De sa att passformen är kass men att de är "billiga". Efter att de bokstavligen tagit fram släggan satt de ganska bra.

Slutsats: Risig passform med riktigt bra dovt och mysigt ljud.

Bonnie skrev:
2064846 Yamaha Center i Haninge satte GPR på min Bulldog. Det diffade 10 centimeter i höjdled mellan utblåsen sett bakifrån. De sa att passformen är kass men att de är "billiga". Efter att de bokstavligen tagit fram släggan satt de ganska bra.

Slutsats: Risig passform med riktigt bra dovt och mysigt ljud.

Jag har GPR på min bulldog o dom sitter hur rakt o bra som helst + att dom låter så in i hel#### skönt :yoparty

Köpte mig ett Akrapovic helsystem istället :banana Utseendemässigt är jag helt lyrisk. Återstår och se hur den kommer låta! :D :banana :banana :Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT