Gpf

gpf skrev alltid till mig om att jag inte kunde bestämma mig vilken MC jag skulle köpa... "Jaha, ändrat dig nu igen? ;)" . Nu fick han aldrig veta vad det blev. :(

Vila i frid ponken.
 
En mkt fin film roller.. låten har nu rulla på repeat i över två timmar.. läste igenom hela hans tråd.. usch o fy.. känner mig riktigt nere nu.. ta hand om dig Rickard vart du än befinner dig..

:gråta :gråta :gråta
 
Usch å fy vad jag grät. vacker film.

Har aldrig träffat människan, men nu fick jag äntligen se hur han ser ut.
Jag menar såg ut..

Det känns så hemskt att ha sett hur så många sporthojjare blivit så ledsna över denne mans bortgång själv blev jag självklart ledsen för att ännu en hojåkare och medmänniska dött, och framförallt för att det påminde mig om hur mycket jag saknar min vän KFCsom slutade i en tegelvägg i somras,
som fanns här på sporthoj. :( :gråta :gråta :gråta

Jag undrar ofta om jag skulle vara lika saknad av mina vänner, familj, medmänniskor och kamrater på de forum jag finns på som jag ser att en del människor är...

Fan vad jag mår dåligt av sånt här, är så känslig.. :(

VILA I FRID

till Kfc - vi saknar dig, sov gott. bättre taxi chaffis fanns inte..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top