GP Undertail R1 / bikedesign

Cribbe

såld r1:a:-)
Gick med
30 Jan 2004
Hoj
R1 07 MED MYCKET KOLFIBER
Är sugen på att köpa bikedesigns undertail med inbyggt system till R1:an 02.
Frågan är om det låter högt/ bra systemet?, de kan ju inte vara så stor dämpare. Så de borde låta rätt så högt, och det finns gränser för vad mina öron klarar av :) . Och hur är passformen?...
MVH Cribbe

Bli några krökar extra så det drar ner på ljudnivån, så det kommer nog inte att ta kål på dina öron.

Passformen från Hotbodiesracing är nog bland dom bästa. :Bugar

Om man skulle ha en R1 2004 skulle jag nog montera följande system. :tuttar

Bifogat

• R1(04)-tail.jpg
    R1(04)-tail.jpg
    114.6 KB · Visningar: 190
Tjeniz Rougie
De låter bra att passformen är bra, du har inga bilder på hur det ser ut på din gixxer under cutsen eller en org ritning... Tanken var att man kanske skulle bygga ihop ett eget system / undertail pga att ja inte vill ha den undertailen man får till( Har inbyggda blinkers i bromsljuset ). Har försökt att få beställa paketet utan undertailen. Men dom var lite negativa till det :)
Tänkte att man skulle få spara lite pengar, men man får väl ta upp dom stora sedlarna :yoparty
MVH Cribbe

Last edited:
Cribbe skrev:
Tjeniz Rougie
De låter bra att passformen är bra, du har inga bilder på hur det ser ut på din gixxer under cutsen eller en org ritning... Tanken var att man kanske skulle bygga ihop ett eget system / undertail pga att ja inte vill ha den undertailen man får till( Har inbyggda blinkers i bromsljuset ). Har försökt att få beställa paketet utan undertailen. Men dom var lite negativa till det :)
Tänkte att man skulle få spara lite pengar, men man får väl ta upp dom stora sedlarna :yoparty
MVH Cribbe

Men R1 har inga integrerade blinkers i bromsljuset det är bara GSX-R ála äldre modellen som har det. :tummenupp

Bifogat

• r1_02_utxs_pop_1.jpg
    r1_02_utxs_pop_1.jpg
    134.6 KB · Visningar: 107
rougie skrev:
Men R1 har inga integrerade blinkers i bromsljuset det är bara GSX-R ála äldre modellen som har det. :tummenupp

Japp de är sant, men jag har gjort det själv till R1 :tummenupp ..
blinkersna som du ringade in vill ja inte ha, vill typ ha som orginalet förutom ett hål för röret sålklart :hihi

Bifogat

• ak_SS-Y6SO6-HT_D.jpg
    ak_SS-Y6SO6-HT_D.jpg
    29.5 KB · Visningar: 89
  • r1(04)-hotbodies-exhaust2.jpg
    r1(04)-hotbodies-exhaust2.jpg
    57.3 KB · Visningar: 80
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...