Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helt klart coolaSwedie skrev:Spana in det här. Det noteras ha 105db i deras Sport Extreme Racing utförande.
Om man inte gasar så mycket får jag ha det här dååå?![]()
Annars har jag annat på G. Är det fler som söker 06 R6 system förresten? Jag kanske kan greja billigt o bra.
Swedie skrev:Spana in det här. Det noteras ha 105db i deras Sport Extreme Racing utförande.
Om man inte gasar så mycket får jag ha det här dååå?![]()
Annars har jag annat på G. Är det fler som söker 06 R6 system förresten? Jag kanske kan greja billigt o bra.
Gustav O skrev:Akrpovicburken är ju mycket snyggare.
Det blir väl de flesta ljuddämpare, mosade alltså. Förstår inte problemet.Macke skrev:Den ser ut att kunna bli ordentligt mosad mellan svingen och marken om man vurpar åt höger....![]()
Du vet på sådanadära dieslar med gigantiska burkar så brukar man kunna rädda skrotet då det får vika sig istället för att bli mosad mot något hårt.....Gustav O skrev:Det blir väl de flesta ljuddämpare, mosade alltså. Förstår inte problemet.![]()
Boris JR skrev:..
Kan någon strypa den klåparen som har tillverkat fotpinnearangemanget på bilden ovan, det är ju lika racemässigt som en Fergunson traktor....![]()
Satt ett sådant på min 600rr när jag köpte den, riktigt skrot åkte av illa kvickt.och på med ett AkraIngel skrev:snyyygt, mycket snyggt!
laser gör snygga dämpare! (tänker framförallt på 600RR)
Sniper skrev:Satt ett sådant på min 600rr när jag köpte den, riktigt skrot åkte av illa kvickt.och på med ett Akra![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |