GP i helgen...missa ej

Kent W skrev:
2465077 Sammanfattning från www.eurosport.se

EUROSPORT TV-TABLÅ 17-09-2006
03:45Moto GP
Motorcykel: Australiens Grand Prix från Phillip Island 125cc

05:00 05:00Moto GP
Motorcykel: Australiens Grand Prix från Phillip Island 250cc

06:15 06:15Moto GP
Motorcykel: Australiens Grand Prix från Phillip Island Moto GP

08:15 08:15Moto GP
Motorcykel: Masters of Endurance i Magny-Cours, Frankrike Klassiska 24-timmarsloppet Bol d'Or

11:30 11:30Moto GP
Motorcykel: Masters of Endurance i Magny-Cours, Frankrike Klassiska 24-timmarsloppet Bol d'Or

12:00 12:00Moto GP
Motorcykel: Australiens Grand Prix från Phillip Island 250cc

12:45 12:45Moto GP
Motorcykel: Australiens Grand Prix från Phillip Island Moto GP

14:30 14:30Moto GP
Motorcykel: Masters of Endurance i Magny-Cours, Frankrike Klassiska 24-timmarsloppet Bol d'Or

22:00 22:00Motorsport
Motorsport Weekend

Blir en bra dag.....först MOTO GP......
Sen 22mil upp till Midlanda Motor Park....åkning resten av dan.

Kan det bli bättre.....och SOLEN ska lysa den med....

KentW
Ja du livet blir inte mycket bättre än så här:crash
 
Plonkan skrev:
2465037 När jag kollar på deras hemsida så står det att GP-rejset går/visas klockan 07:00... Så är det 6 eller 7 som gäller? :confused: :va
Sändningen startar 06.15, loppet startar 07.00.
 
Jag var så glad ett tag i början av rejset. Hade satsat på Nakano, det såg ju bra ut tills det skulle börja regna.
Men jag fick iaf in att Hayden skulle ta pole, så lite pengar blev det iaf :)
 
Det börjar bli spännande i toppen. Vem ska ta hem det i år???
Satsar på Rossi!!!
 
MangeH skrev:
2465483 Det börjar bli spännande i toppen. Vem ska ta hem det i år???
Satsar på Rossi!!!
På det sättet han körde idag ingen tvekan (Rossi)...bland det bästa hojvärlden sett på mycket länge....sjukt hur han bromsar sig om på insidan men lyckas ändå hålla samma spår som bakomvarande....fysikens lagar säger ju att massa tvingas lättare utåt i en kurva om det har hög hastighet in i den.....tydligen gäller inte detta för "The Doctor":va
 
DunderDan skrev:
2465025 Så jävla rätt inställning...vill ju se det när det händer...:yoparty :näsblod
Jojamen, sedan att det innebär att man blir idiotförklarad till höger och vänster men kostar att ligga på topp:)
Och det blir same.same nästa helg..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top