GP-hoj till salu

Nordgren skrev:
Vilket j-a överpris. Hojen är värd runt 50 000 till 80 000 beroende på grejer som följer med för den som ska använda den och för den som ska samla så känns den inte intressant eftersom det är för mycket standard, TZM ramar är ju inte svåra att hitta.

Jag kan fixa fram en NSR500 V2 för runt US $60000 om man vill ja en frän samlarhoj.

Men kan de sälja hojen för det ska nog Peo Rosenqvist kontakta dem för han har likadant chassi från samma team. Tror han säljer sin för 50000kr istället,ett klipp.

Ny blir det synd om Axxexs för jag ska nog sälja mina två TSR:er om man får så bra betalt redan nu. De är mycket mer lika sitt GP-VM utförande än den TZ:an, man kanske ska bli miljonär...

Att köpa mc för dollar verkar vara en synnerligen god affär just nu. Lägsta dollarkurs sedan -97. $60.000 är ca 414.000 SEK och framstår som en spottstyver för en Honda NSR500V2 - snacka om att vara värst i Rookie 600!

Ska Rosenqvist sluta köra?

Nyteknik skrev:
Att köpa mc för dollar verkar vara en synnerligen god affär just nu. Lägsta dollarkurs sedan -97. $60.000 är ca 414.000 SEK och framstår som en spottstyver för en Honda NSR500V2 - snacka om att vara värst i Rookie 600!

Ska Rosenqvist sluta köra?

Skit med låg dollar just nu när man säljer sina grejer till USA.

Nej men han kommer ju att köra på 00:an han köpte av Mårtensson, så hojen han inledde säsongen på finns nog till salu

Nordgren skrev:
Skit med låg dollar just nu när man säljer sina grejer till USA.

Nej men han kommer ju att köra på 00:an han köpte av Mårtensson, så hojen han inledde säsongen på finns nog till salu

Finns köparna av TSR i USA? Hur är det med Tyskland - inte lika exotiskt där kanske?

Är ju flera som letar efter vettig 250-hoj som borde vara mkt intresserade av Peos fina hoj. Hade jag inte köpt Stellans Honda hade jag varit sugen på den.

Nyteknik skrev:
Finns köparna av TSR i USA? Hur är det med Tyskland - inte lika exotiskt där kanske?

Är ju flera som letar efter vettig 250-hoj som borde vara mkt intresserade av Peos fina hoj. Hade jag inte köpt Stellans Honda hade jag varit sugen på den.

Nej mina TSR är inte på väg till USA det var ett A-kit som jag äntligen fick sålt men dollarn har tappat mycket sen jag satte priset, men men...

Ja jag hoppas något köper Peos Yamaha

Nordgren skrev:
Ny blir det synd om Axxexs för jag ska nog sälja mina två TSR:er om man får så bra betalt redan nu. De är mycket mer lika sitt GP-VM utförande än den TZ:an, man kanske ska bli miljonär...

Tänk så många magnesiumförknasare du okmmer kunna köpa!!!

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa