Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det spelet är nyare, menvet ej om det säljs fortfarande, eller Moto GP såljs nog INTE, men Moto GP 2 kan säljas fortfarande.Alex.J skrev:Motogp då??? eller samma där?
Det är ju lagligt att ladda ner än så längeBikeboy500 skrev:Vet tyvärr inte var man får tag på detta suveräna spel (på laglig väg).
Jag köpte mitt när det släpptes och ville bara säga att jag tycker fortfarande att det är det bästa racingspelet som gjorts, alla kategorier... dessvärre får jag det inte att funka i min nuvarande dator.![]()
lider av svår abstinens.
R1 Uffe skrev:Det är ju lagligt att ladda ner än så länge![]()
![]()
Att det inte fungerar i din nya dator (förmodar att du kör XP) är att du måste (tror ja) göra en inställning så spelet tror det är Win 98, minns ej hur man gjorde det, men det är enkelt. Tror det kan vara felet
Kasta upp en ny tråd om detta
men inte att dela ut..R1 Uffe skrev:Det är ju lagligt att ladda ner än så länge![]()
![]()
Alex.J skrev:Så motogp 2 funkar inte heller på XP?
The Editor skrev:både moto gp 2 och gp500 funkar utmärkt på XP
Xakt, konsigt att ett sånt gamalt sprl som GP 500 kan vara så bra, att inte Microprose har gjort någon uppföljning på det speletThe Editor skrev:men inte att dela ut..![]()
Eller så laddar du ned en patch och det är klart.Bikeboy500 skrev:Ja visst sjutton... Kompatibilitetsläge, det hade jag inte en tanke på. Jag installerar på nytt och testar detta, återkommer med rapport.
Bollox skrev:Eller så laddar du ned en patch och det är klart.
http://www.gp500store.co.uk/patches.htm Jag har skickat GP500 till ett par stycken, via IRC och ICQ.
Jag är för det mesta inne på #eta-tacops på Quakenet. (IRC)
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |