Video Gott om plats blir det ont om

Han hade ju alla möjligheter, bromsa hade funkat, gasat hade funkat, och så ont om plats var det ju inte, säger som nån tidigare, vad skulle han ut i gräset o göra?
Klantig bilförare och ovan MC-förare.

Han hade ju alla möjligheter, bromsa hade funkat, gasat hade funkat, och så ont om plats var det ju inte, säger som nån tidigare, vad skulle han ut i gräset o göra?
Klantig bilförare och ovan MC-förare.

har du aldrig spelat GTA? man bromsar ALDRIG utmaningen e ju att ta sig fram och snabbt se en väg igenom "hindret" utan att bromsa :gnissla

Det är farligt där ute, man kan dö.

Han borde ha hållt sig hemma och druckit öl ist för att köra hoj.

Är det bara jag som tycker att det var ett ypperligt läge för en fot i sidan på bilen, bara för att markera alltså plus att det var en ovanligt ful bil, vit var den oxå:näsblod

Är det bara jag som tycker att det var ett ypperligt läge för en fot i sidan på bilen, bara för att markera alltså plus att det var en ovanligt ful bil, vit var den oxå:näsblod

Inte denna diskussion här också!
Jag tror inte att någonting blir bättre av en fot i sidan på bilen. Tror inte att bilföraren då tänker, "Oj den där hojåkaren sparkade i sidan på min bil, jag tror att han vill påtala att jag gjort något fel. Jag ska nog vara försiktigare nästa gång."

Tror alla vinner på att man då istället åker fatt på bilisten och försöker, om det går, påtala snällt men bestämt varför denne handlat fel och vad som kunnat bli konsekvensen. Man vinner dock inte på att anklaga, förhoppningsvis inser bilisten att den handlat fel och om man dessutom är snäll och inte elak är jag övertygad om att bilisten blir mer, om iaf inte mindre, vänligt inställd till alla andra motorcyklister.

Förövrigt tycker även jag att hojföraren kunde hanterat situationen annorlunda. Som hojåkare är man ju van vid de där situationerna och antar alltid det värsta, alltså hade man kunnat stanna/gasa eller på annat sätt undvika att åka ut i gräset.

läskig situation .... men tyvärr inte speciellt ovanligt , tror jag hadde 2-3 liknande mordförsök i förra sommaren men fäste ingen större vikt vid det .... som tidigare talare sagt , antingen gasa,bromsa eller veja .... fan där fanns ju tillomed tid å tuta å sträcka upp ett väl valt vänsterfinger i luften :lol

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!