Video Gott om plats blir det ont om

Haha, klant till bilförare, men förstår samtidigt varför han inte är så sugen på att stanna :lol:dummer

Han hade ju hur gott om plats som helst så vad han skulle ut i gräset o göra undrar jag mest.

Roligt hur ni sitter här och säger lite sådär efterkloka vad han borde ha gjort. I en sån situation vet man inte riktigt vad han upplever, eller vad han tror att föraren i den vita bilen ska göra

Varför bromsar han inte när han ser att Bmw:n glider ut?

Roligt hur ni sitter här och säger lite sådär efterkloka vad han borde ha gjort. I en sån situation vet man inte riktigt vad han upplever, eller vad han tror att föraren i den vita bilen ska göra

Sånadär situationer uppstår mer eller mindre dagligen när man åker hoj, oftast så hinner bilen se i sista stund att man kommer så de inte åker ut fullt sådär men är man erfaren så har man alltid full beredskap vid en sådan situation och blir inte överaskad.

När du hängt lite längre på den här sidan, kommer du också vara trött på den aldrig sinande strömmen av OH MY GOD-filmer som postas i förhoppning om upprörda reaktioner.

Det finns liksom inget kvar att säga, så här ser trafikvardagen ut för en hojåkare. Det kommer inte ändras.

Jag funderar på att montera eftermarknadsdelar på hojen i form av en begagnad Titleist järnsjua, som jag hittade i grovsoprummet, med snabbclips på behändigt dra-fram-vid-oväntat-besök-i-fronten-avstånd. Är detta OK med länsman eller ändrar jag bågen från helfordonsgodkänt till gå-i-fängelse-gå-direkt-i-fängelse-utan-att-passera-gå-utförande i och med detta?:3freak

PoK

KK

Träffade idag på en hojåkare som inte hade mycket till marginal till min SUV nos.

En fråga bara hur är man funtad om man kör hoj helt utan belysning tänd framåt? Är ju svårt redan som det är att upptäcka mc förare men utan lysen är det näst intill omöjligt:smasha

Varför varöfr vafrör vafrrö....

Jag tycker ingenting.... bara att man måste tänka åt alla bilister som är ute i trafiken...:fakta

Träffade idag på en hojåkare som inte hade mycket till marginal till min SUV nos.

En fråga bara hur är man funtad om man kör hoj helt utan belysning tänd framåt? Är ju svårt redan som det är att upptäcka mc förare men utan lysen är det näst intill omöjligt:smasha

antagligen slått av ljuset på vintern när den stått i garaget, kanske meckat lite med nåt på styret och nu första vårturen glömt slå till det helt enkelt

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!