Gott nytt år till alla lyckliga par.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Sitter här o mumsar på min frukost o tänkte ta tillfället i akt att önska alla lyckliga par där ute ett gott nytt år.

Hoppas ni haft ett bra 2006 och får ett minst lika bra 2007.
Se till att ta vara på varandra o ta inte den andre för givet.

O ni killar, även fast tjejen kör RR betyder inte det att hon inte vill ha en romantisk middag då o då ;)

Så, önskar er all lycka under 2007 och mycket härligt MC-åka ska de bli :yoparty

AndreasNo skrev:
2680789 Sitter här o mumsar på min frukost o tänkte ta tillfället i akt att önska alla lyckliga par där ute ett gott nytt år.

O ni killar, även fast tjejen kör RR betyder inte det att hon inte vill ha en romantisk middag då o då ;)

Så, önskar er all lycka under 2007 och mycket härligt MC-åka ska de bli :yoparty

Nu är du väll ändå lite tidigit ute?
Tror du dricker för stark mjölk till frukosten :D

Xyron skrev:
2680800 Nu är du väll ändå lite tidigit ute?

Okey, ska skälla på alla som säger gott nytt år till mig nu fram till den 31a kl 23:59.

Ber om ursäkt för mitt korkade inlägg där jag i all välmening ville önska alla par ett gott nytt år.

Du är inte möjligen singel o avis för att det inte var en tråd till alla singlar? :huvet

Tack Tack, då får man passa på att göra det samma.

Önskar iofs. singlarna lika gott år...

Xyron skrev:
2680800 Nu är du väll ändå lite tidigit ute?

Han vet väl hur det brukar bli, så han säger Gott Nytt år innan han går in i dimman :D

AndreasNo skrev:
2680801 Okey, ska skälla på alla som säger gott nytt år till mig nu fram till den 31a kl 23:59.

Ber om ursäkt för mitt korkade inlägg där jag i all välmening ville önska alla par ett gott nytt år.

Du är inte möjligen singel o avis för att det inte var en tråd till alla singlar? :huvet

Haha nejdå inte är jag singel, och tack tack!

Tyckte bara det var lite långt i förväg, men jag skyller på att jag jobbat hela natten och dagen också..:gnissla

Yabba skrev:
2680998 Han vet väl hur det brukar bli, så han säger Gott Nytt år innan han går in i dimman :D

:yoparty :yoparty :yoparty

Last edited:
AndreasNo skrev:
2680789 Sitter här o mumsar på min frukost o tänkte ta tillfället i akt att önska alla lyckliga par där ute ett gott nytt år.

Vad har hänt, har du äntligen kommit ut ur garderoben :D

AndreasNo skrev:
2681291 Haha, du ska bara veta vad allas vår Jörgen försökt få över mig, men jag håller mig på rätt sida fortfarande :D

Du ska inte klaga redan snoris, det är bara halvlek i din ålder.:såjaponken Jag har bott själv hela mitt snart 40-åriga liv! Cheer up!!:D

Du hittar nog snart ngn. Du som är hetero har ju dessutom en hel del att välja på kan du trösta dig med.
God fortsättning och gott nytt år på dig.

/J

Last edited:
Vad är par? :va

Som jag förstått det så delar man alltså in sig i grupper om två och.. Bor?.. Tillsammans?

Vadan detta? :confused:

Tack tack... det var väldigt gulligt av dig... :pannkyss Å Gott Nytt År på dig också...

Neanderthalaren skrev:
2681858 Så du har klarat det helt själv alltså? ;)

Lejonet (23/7-23/8)
"Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en
idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål
inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är
tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex."

;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen