Gott Nytt år remsor!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Man får önska er alla ett karategött 2010 med full-bott-gas, milslånga uiiiliiiies, pheta knäskrap, grillpartaj och massor av glädje! Må Gabor hålla sig på hjulen, T-bag åka sub 1,10 på åsen, Sportis ta mod till sig och handla fullsize, JD åka ifrån mig i skogen, Korven & Evis bjuda på lagom mängder av phulsprit ( :hihi )
och Mungajanne få ned hela ligan i beach2010-matchvikter.

Gört!

Till våra geggrajders vill jag rikta en liten nyårsutmaning, vågar ni utmana Team Nej Inget i sextimmars lagenduron i maj (körs inom östra, svenduro.se - har gått i Etuna de senaste åren)?
Lagtävling med max 4 förare per lag, och det roligaste jag gjort på geggmoped, trots att tävlingen körts i Greenvalley (även om sextimmarsvarianten av spåret får ses som cocktail deluxe med feta gräsgärden).

Vågar ni?

Team Banjo är ju klippt och skuret, PIP-ligan har ju ett givet namn med. :hihi :D

/Chefen'

Hmm, åka ifrån i skogen lär väl inte hända, även om jag ju har mycket mer kubik, och en betydligt manligare hoj än din tjej-250 :arsele Men som sagt, upp till bevis när vi kör 402m dragrace manó et manó på nån av laxå´s stalprakor :yoparty

Hmm piip-teamet, vilka är det, känner jag inte igen.. Men nåt lag borde vi vikingendurokrigare från v-ås iaf kunna skaka fram, förslag enl. mig: Perra, Jocke, R-matte; Robban t.ex.. Team Hårdrock Hellbombers V-ås eller nått, joråsåatteehh, men ellerhur.. :va

jag vågar allt för jag är snabbst å bästä!!!
rockkon gå i lägga sig oi ti för man lär j uva uweiiiilllad tills på söööndag på :yoparty

hmm CRrobban300 att banjoenduro lär slå era fjollvästerås hojsar i flysorna smådeee!!!

äää äre nu man ska bombakudde?

fan vad sporthojss.com beroden de man ee

Last edited:
jag vågar allt för jag är snabbst å bästä!!!
rockkon gå i lägga sig oi ti för man lär j uva uweiiiilllad tills på söööndag på :yoparty

hmm CRrobban300 att banjoenduro lär slå era fjollvästerås hojsar i flysorna smådeee!!!

äää äre nu man ska bombakudde?

fan vad sporthojss.com beroden de man ee

Hehe jag fatta bara 1/3-del, men tar det ändå som en utmaning, vet att du är snabbare, men jag tänker fan göra ett försök iaf, see you at the racetrack :krama du får busvissla när du vill köra om mig :D

Gott nytt år detsamma, jag startade upp en sådan här tråd, men det fungerade här, blev något konstigt där det taggades:vaNåja..Ja, vad 2010 har i sitt sköte ser bara siarna än så länge, personligen så kommer jag hålla med med geggmopperi på en "kul" nivå, ingen tävlingverksamhet här, det skall vara kul och så okomplicerat för min del, för att hålla lite hojabstinens stången.

Hojbyte ev OM det går att sälja, framtiden får utvisa det, annars startar jag ut 2010 med den nuvarande, till både gatåka och banåka, kan bli mer med den sistnämda denna säsong.

Det har varit så trögt för min del, men det kanske är med fz6 som med hiv, har man en gång fått det är det ett h-e att bli av med det:D Just nu är jag inte "isprång" med att man måste få något avslut att gå vidare, men vem vet när det närmar sig vår hur påträngande det blir.

Springa o fjolla på beachen 2010 kan ni pyssla med om ni vill, inget för mig om inte beachen ligger ex vid medelhavet, men komma iform skall jag i år, har börjat idag, inget margarin på mackan:banana

Last edited:
gott nytt år.
och det skall absolut blir mer geggåka i år. men för att hålla husfriden finns det risk för piipningar

Back