SGM
BTG 8:20
Man får önska er alla ett karategött 2010 med full-bott-gas, milslånga uiiiliiiies, pheta knäskrap, grillpartaj och massor av glädje! Må Gabor hålla sig på hjulen, T-bag åka sub 1,10 på åsen, Sportis ta mod till sig och handla fullsize, JD åka ifrån mig i skogen, Korven & Evis bjuda på lagom mängder av phulsprit (
)
och Mungajanne få ned hela ligan i beach2010-matchvikter.
Gört!
Till våra geggrajders vill jag rikta en liten nyårsutmaning, vågar ni utmana Team Nej Inget i sextimmars lagenduron i maj (körs inom östra, svenduro.se - har gått i Etuna de senaste åren)?
Lagtävling med max 4 förare per lag, och det roligaste jag gjort på geggmoped, trots att tävlingen körts i Greenvalley (även om sextimmarsvarianten av spåret får ses som cocktail deluxe med feta gräsgärden).
Vågar ni?
Team Banjo är ju klippt och skuret, PIP-ligan har ju ett givet namn med.

/Chefen'

och Mungajanne få ned hela ligan i beach2010-matchvikter.
Gört!
Till våra geggrajders vill jag rikta en liten nyårsutmaning, vågar ni utmana Team Nej Inget i sextimmars lagenduron i maj (körs inom östra, svenduro.se - har gått i Etuna de senaste åren)?
Lagtävling med max 4 förare per lag, och det roligaste jag gjort på geggmoped, trots att tävlingen körts i Greenvalley (även om sextimmarsvarianten av spåret får ses som cocktail deluxe med feta gräsgärden).
Vågar ni?
Team Banjo är ju klippt och skuret, PIP-ligan har ju ett givet namn med.

/Chefen'