Gott nytt år på er alla!

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
I går var Jag faktiskt ute vid rörken var ute på en liten grustur och rastade nya Husan, det såg öde ut på rörken.
Åkat gick fint men det var ruskigt halt på assfalten (inte på rörken alltså).

Så ni som inte vill ut än får bara vänta ett par månader till.
Själv så vill man ha bra is på sjöarna nu så man kan på med finndubben :yoparty



Ha det fint!


//Johan
 
Gott nytt år på dig med.
Jag var väldigt nära att ta en tur igår..
Hade jag vetat att du skulle ut så..
Är det ngn skillnad på nya husan mot den gamla? Mer Pulver?
Ha en skönt nyår :fyllisar :cpparty och snart är det vår :Rockbanan
 
GOTT NYTT ÅR!!:cpparty

Hoppas att alla återhämtat sig från nyårsafton!!:D

Vi syns på banorna i sommar och håller tummarna för ett bra olycksfritt hojår 2008!!
 
GOTT NYTT ÅR!!:cpparty

Hoppas att alla återhämtat sig från nyårsafton!!:D

Vi syns på banorna i sommar och håller tummarna för ett bra olycksfritt hojår 2008!!

Instämmer i ovanstående! :tummenupp

Må era motoroljor fortsätta vara viskösa, samt fria från spån!

Pax Vobiscum!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top