GotlandRing tis 1/8, Allmänhetens körning MC

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Hej!

Jag är på Gotland och tänkte passa på att rasta Millen på GotlandRing på tisdag. Finns det någon till som kan tänka sig att haka på? Körningen kostar 500 och körningen sker i 20 min pass mellan 17-21. mer info finns på hemsidan [URL="GotlandRing"]GotlandRing[/URL]. Banan är väldigt rolig och speciell mycket på grund av den stora höjdskillnaden som råder på banan. Man måste inte vara en banräv för att köra där utan man kör i eget tempo, häng på!:banana

Hallå!

Jag var där idag och kände lite på banan, den var svår men kul. Blev bara 5 varv så jag vet vad jag har att vänta mig imorgon. För då ska jag också dit.

Men den 1/8 kan jag ju också hänga på :)
Man kan ju samlas någon stan och åka tillsammans upp dit?

Ska fråga imorgon vilka tider det är som gäller. För idag så skulle det vara från 10-15 men det verkar vara uppdelat så man varvar bil-mc så idag körde man från 10-20 :tummenupp

//Johan

nilzz skrev:
2333707 Hallå!

Jag var där idag och kände lite på banan, den var svår men kul. Blev bara 5 varv så jag vet vad jag har att vänta mig imorgon. För då ska jag också dit.

Men den 1/8 kan jag ju också hänga på :)
Man kan ju samlas någon stan och åka tillsammans upp dit?

Ska fråga imorgon vilka tider det är som gäller. För idag så skulle det vara från 10-15 men det verkar vara uppdelat så man varvar bil-mc så idag körde man från 10-20 :tummenupp

//Johan

Kul att någon mer från UARR råkar vara på Gotland och vill haka på! Här på Gotland bor jag 8 mil söder om visby så jag kommer att köra upp mot visby tidigare under dagen. Runt 16-tiden den 1/8 kan det vara lämpligt att rulla upp från Visby mot GotlandRing, en sträcka på ca 5 mil om jag inte minns helt fel. Du får mitt telnr via PM och det finns även i den privata delen av vårt forum. Finns det fler som kan tänka sig haka på?:)

Risk för regn på tisdag

SMHI spår regn på Gotland på tisdag, jag funderar därför att tidigarelägga mitt besök till ringen till idag eller imorgon. De har Trackday MC mellan 14-18 nu idag lör 29/7 och sön 30/7.

Kanske skall åka idag för då blir väntan kortare!:banana

Igår blev det av! Jag och Nilzz svarvade runt den otroligt härliga banan GotlandRing! en härlig dag, varmt och soligt men inte stekande hett, mao perfekta förhållanden för att köra på bana. Nilzz kör även idag men jag avstår eftersom jag har en resa på 26 mil ToR till banan från där jag bor på Gotland.

Bifogat

• GotlandRing_1.JPG
    GotlandRing_1.JPG
    129.5 KB · Visningar: 45
Det var mig en fin bild :)

Själv sitter jag nu hemma och väntar på att regnet ska sluta så att man kan ut och åka igen.

Om du är sugen på en sväng den 1/8 och 3/8 så kommer jag vara där.

Hej hopp!

Jag tänkte testa Gotland Ring den 15 augusti:) . Btw, någon som är där under medeltidsveckan v.32?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8