GotlandRing med ActionPics.

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Knep en plats i medelgruppen med ActionPics på GotlandRing :banana

Någon annan som ska med i juni eller har varit med förra åren?

Någon som har erfarenhet av Gotlandsbanan?

Står på reservlistan, hoppas jag kommer med. Kommer köra med släp och antagligen plats för en hoj till om nån behöver ride så kan vi splitta bensin och sånt...

Motorrad skrev:
2571376 Knep en plats i medelgruppen med ActionPics på GotlandRing :banana

Jag har kört den med bil och det är en riktigt rollig bana, du kommer inte bli besviken!

Motorrad skrev:

Jag fick också en plats i medel. Jag var där 2005, det är en kul bana :tummenupp

Mange_H skrev:
2572036 Jag fick också en plats i medel. Jag var där 2005, det är en kul bana :tummenupp

Förstår jag dig rätt att du ska dit igen 2007?

Hur bodde du när du var där. Camping, del i stuga eller annat? Jag är lite inne på att tälta så det blir lite touringpackning på hojen.

Motorrad skrev:
2572053 Förstår jag dig rätt att du ska dit igen 2007?

Hur bodde du när du var där. Camping, del i stuga eller annat? Jag är lite inne på att tälta så det blir lite touringpackning på hojen.

Ja, 2007 :tummenupp

Förra gången bodde vi i stuga, vet inte hur det blir i år. Jag vet inte om någon av dem som var med då har anmält sig. Platserna gick ju åt som fan...

Motorrad skrev:
2572053

På 90-talet jobbade jag på Kneippbyn, söder om Visby http://www.kneippbyn.se/
De har hyfsat mycket varierat boende till olika priser. De är dessutom MC-vänliga (Är medarrangör på Lelles-MC träffen bl.a).

Kolla med dem... jag tror de brukar ge grupprabatt oxå om man e några stycken.

Lycka till på ringen :tummenupp

Kanonbana. :tummenupp.
Och köra runt på ön är inte fyskam heller :tummenupp

Tips, ta ett par dagar extra ledigt när du ändå är på ön och semestra lite.
Det är SVINDYRT att köra över med bil och släp. Bara så att du vet...

Jag bodde i Visby halva 90 talet (innanför murarna så klart!) :)
Hade inte ön legat i mitten av ingenstans och haft lika många jobb som sydpolen så hade jag nog bott kvar.

Har varit där både 2004 & 2005 och kört hoj. Så j*vla dyrt är det inte att ta över bil och släp. Ni får bra rabatter på färjan, kommer inte ihåg exakta siffor men runt en tusenlapp för två personer bil och släp. Banan är grym, 2005 fanns där inga fasta toaletter utan modell bajamaja samt korvstånd fanns att tillgå. Själv har man helt missat iår att det var dags att boka plats. Sedan har ju någon köpt min gamla skönhet. Får se vad det blir till nästa år.

Jag & *superlight* har kört på Gotland Ring tidigare. Riktigt härlig & rolig bana...Vi ska dit & köra med actionpics om vi nu fick en plats. :confused: Listorna blir färdiga i natt tror jag det var. :)

Otee skrev:
2572724Sedan har ju någon köpt min gamla skönhet. Får se vad det blir till nästa år.

Tanken var ju att din gamla skönhet skulle gå där även 2007 men tro fan att jag var för sen med bokningen också... :mad: :hihi

Motorrad skrev:

Nå, hur gick det efter allt anmälningsstrul? Har du fått bekräftelse i mail idag på att du fick plats den 1-3 juni ? Jag fick

Mange_H skrev:
2574407 Nå, hur gick det efter allt anmälningsstrul? Har du fått bekräftelse i mail idag på att du fick plats den 1-3 juni ? Jag fick

Jag fick med :tummenupp Vi får nog samordna oss lite senare med bokning av boende. Läste i RR's tråd att det var några som skulle åka där med.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back