Gotlandring, en liten digitalkamerafilm..

Roligt att få se lite film :tummenupp , ska ta mig i kragen & klippa till det lilla jag har.

Alltid kul med lite film.

Våran Gotlandsfilm kommer imorgon eller senast på Torsdag.

ujj vad med grus efter bankanterna.. men dåren på ärrettan, vad var det för mupp?

/B

Ja det gäller ju att hitta det optimala spåret, pröva sig fram lixom.
Vad säger reglementet om hur många spårbyten man får göra inför en kurva? 5? Fast nu var det ju ingen RR på riktigt då då :näsblod

haha skön låt :p

Jag vet vem "muppen" på R1an var. Han vill ju knäskrapa så mycket som möjligt :p

Tror att föraren ifråga var lycklig över att skrapnojjan efter en tidigare olycka släppt och ville förlänga kurvan maximalt.

Oavsett så beter man sig inte på det sättet.. att vingla å fara på det viset ställer lätt till det i onödan för andra..

/B

Håkan: Ät blodpudding resten av året och köp en DV-kamera på avbetalning! :hihi

Fastnade bakom honom i ca 6 varv eftersom jag inte vågade åka om...(tämligen oberäknerlig kille) och på rakorna hade man ju inte en sportmacka mot den där hojen.

Sådana (ursäktaq uttrucket) MIFFON borde inte släppas ut på banan. Han körde ju trots allt i mellangruppen och borde ha mer innanför panbenet än att vobbla fram och tillbaka som han gjorde.

Vore det en riktig man i det skinnstället så skulle han ge sig till känna här och be om ursäkt för sitt udda beteende på banan.
Alla kan vi göra misstag och bete oss illa men man skall inte vara sämre än att man kan erkänna det och be om ursäkt.
Jag vill samtidigt säga att det var en härlig upplevelse att se er köra på banan.
De har nu börjat lägga asfalt på depåmarken och skall bygga upp betongmur mellan banan och depå och därefter kommer slitlagret på den andra halvan av nordslingan.
Det går framåt även om det går långsam.
Jag kan bara beklaga att Liwa1 fick felaktig information, hoppas att hon får någon typ av ersättning för bristerna.

Se nu till att ni får en lång och härlig hoj sommar utan några olyckor

//Uffe

Min kalk sitter fortfarande på. Och håkan, säg till ska du få igen din olja när och hur du tycker att det passar.

Uffe, tack för all hjälp inför bandagen.
Kul att du kom upp till oss. Vi hade fullt upp med aktiviteter resten av tiden på Gotland. Men jag hör av mig igen.

Ang Gotland Ring så förhandlar vi då det inte var så som man sagt och där av bör vi få ersättning tillbaka om Gotland Ring vill sköta det hela snyggt.

Ang förare man retar sig på så bör man ha sagt till instruktör på plats om det hela och inte klaga senare på ett forum, det är lite dumt. Men det är även dumt att köra så som han gjorde och hade jag sett det hade jag sagt till.

Så le och var glada. Vi alla bättrar oss till nästa körning.

Mer filmer tack :banana

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard