Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Sb skrev:2572558Ja, kanske dags för B1 & B2 att börja fundera på att hyra Gotland Ring![]()
Jaaa och bara för UaRR folk!
Ska vi göra en intresse lista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sb skrev:2572558Ja, kanske dags för B1 & B2 att börja fundera på att hyra Gotland Ring![]()
Dr.Bike skrev:2571885I'm ON!
Oförsäkrad/Licens (ska alltså kubbas med Kidden och RR-Jonas!)![]()
.Om jag förstod det rätt så tar Liwa1 eller Nitrous kontakt med dig om så är fallet.Hightower skrev:2572755Signade upp på reservlistan jag.. tog ett försök till plats för damen med.
Men hur får man veta om det gått vägen??![]()
RR_Jonas skrev:2572908Är ni säkra på att ni har fått plats? När jag skickade in min anmälan så fanns det 22 platser kvar i Licens/Oförsäkrad, så jag tycker att jag borde ha fått plats men vågar inte hoppas.
Du, doktorn. Finns det en bädd över i stugan?
Affe_R1 skrev:2574127Om jag förstod det rätt så tar Liwa1 eller Nitrous kontakt med dig om så är fallet.
Kamikaze kid skrev:2574445Jag är kla för första helgen!
Det finns ju en massa andra bandagar runt om i Sverige.Tellan skrev:2574493Jag får åka andra helgen.
Titania skrev:2574470Grattis eftersom det verkar vara ett hett eftertraktat evenemang.
Vad är det som gör att det är ett sånt drag efter platserna? Vad är det som gör att just GotlandRing är så poppis? Lyckad marknadsföring, extremt upphaussat eller nåt annat?Det finns ju en massa andra bandagar runt om i Sverige.
nilzz skrev:25745571-3/6
Kamikaze kid
nilzz
Jayhawk
8-10/6
Sb
Björn
Tellan
(trots ett positivt förhandsbesked), Så nu har jag plats andra helgen...Vaddå? Vad är det för fel på andra helgen, du får ju utomordentligt trevligt sällskap av mig, Björn och Tellan! och säkert några fler...Dr.Bike skrev:2574620Fick besked att jag inte kom med(trots ett positivt förhandsbesked), Så nu har jag plats andra helgen...
Få se hur man gör nu.
Dr.Bike skrev:2574620Fick besked att jag inte kom med(trots ett positivt förhandsbesked), Så nu har jag plats andra helgen...
Få se hur man gör nu.
Sb skrev:2574664Vaddå? Vad är det för fel på andra helgen, du får ju utomordentligt trevligt sällskap av mig, Björn och Tellan! och säkert några fler...
nilzz skrev:2574679Fy vad tråkigt! Hoppas att du lyckas byta helg!
Dr.Bike skrev:Ja...
Eller inte!
Läs Sb´s inlägg och byt helg du med!!
Här kan du "åka" med runt Gotland Ring iofs. med bil.Titania skrev:2574470Grattis eftersom det verkar vara ett hett eftertraktat evenemang.
Vad är det som gör att det är ett sånt drag efter platserna? Vad är det som gör att just GotlandRing är så poppis? Lyckad marknadsföring, extremt upphaussat eller nåt annat?Det finns ju en massa andra bandagar runt om i Sverige.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |