Gotland Ring

T-rex crew-memb

Njutnings-narkoman!
Gick med
28 Jan 2009
Hoj
FZ1-S 06
Någon som vet om Gotland Ring har något liknande Onsdagsbus som fanns tom förra sommaren på Mittsverigebanan? Har för mig jag hört nåt om att dom haft det fast på torsdagar. Då jag inte är intresserad av att köra en hel dag vore det en fin möjlighet att få titta på banan iaf.

Med förhoppning om klargörande. :yoparty

jag skall inte använda min lördag, så den kan du åka på... :tummenupp

"jag skall inte använda min lördag, så den kan du åka på... "
Kanon! :yoparty Fast vilken lördag är det som gäller? :confused:

"Dom har öppet alla dar i juli "
Typiskt när det är 2/8-9/8 som jag kommer befina mig på ön. Kanske borde ha specificerat det på en gång. :huvet

Last edited:
2 August, Sunday, 10.00 - 18:00 - Car & MC
5 August, Wednesday, 10.00 - 18:00 - Car & MC
6 August, Thursday, 10.00 - 18:00 - Car & MC
7 August, Friday, 10.00 - 18:00 - Car & MC

Gotland ring.com

"jag skall inte använda min lördag, så den kan du åka på... "
Kanon! :yoparty Fast vilken lördag är det som gäller? :confused:

"Dom har öppet alla dar i juli "
Typiskt när det är 2/8-9/8 som jag kommer befina mig på ön. Kanske borde ha specificerat det på en gång. :huvet

det är nu på lördag, men har redan lovat bort den...:tuttar

Som jag skrev i första inlägget är jag inte intresserad av att köra en hel dag, ej heller att betala för det men jag skulle kunna tänka mig att betala en liten slant för att få köra typ 3 varv eller så. Så frågan kvarstår alltså. Har dom några dagar/kvällar då man kan få prova på lite grann bara?

Jag tycker dom har bra info på deras sida,,annars får du åka dit och försöka deala lite,brukar gå

Ja det brukar funka bra.

Edit:
Börjar på kanal 1 om en stund, 19:15.

"Finsk resereportageserie från 2007. Programledaren Tommi Lempinen fortsätter sin rundresa i grannlandet Sverige. Denna gång har han tagit båten över till Gotland och besöker bl a motorbanan Gotland Ring och en utställning av gamla amerikanska bilar"

Last edited:
Att åka till ringen för att köra 3 varv, är som att tjejen börjar S..a och helt plötsligt slutar o säger att det är bra nu. :dummer:fakta
Med andra ord idiotiskt :tummenner

Som jag skrev i första inlägget är jag inte intresserad av att köra en hel dag, ej heller att betala för det men jag skulle kunna tänka mig att betala en liten slant för att få köra typ 3 varv eller så. Så frågan kvarstår alltså. Har dom några dagar/kvällar då man kan få prova på lite grann bara?

Är inte helt säker men tror dom har kvällskörningar för allmenheten hela juli månad både för bil och mc. Bara att kålla med dom som har hand om banan

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP