Gotland Ring!!

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Efter många om och men hittade vi rätt.

Start/målrakan
 

Bifogat

  • gotlandringstarten.jpg
    gotlandringstarten.jpg
    93.5 KB · Visningar: 408
Eftersom man inte får vara först med att knäskrapa på banan så kan man väl få vara först i världen med att pissa på den iaf... moget värre! :rock
 

Bifogat

  • pissa.jpg
    pissa.jpg
    37.1 KB · Visningar: 373
Last edited:
Jag ska dit den 8e aug...

kanske inte först, men bland de första som skrapar lite
på den... :rock
 
Suomalainen skrev:
Eftersom man inte får vara först med att knäskrapa på banan så kan man väl få vara först i världen med att pissa på den iaf... moget värre! :rock

Hädning!!! Visa respekt för racebanor! Du borde ha kysst den istället. Alternativt undvikit att publicera bilden. Usch!
 
Hinkas skrev:
Hemskt vad fin den såg ut.
Dit får man nog åka med både bil och båge nästa sommar =).

Jo den kommer bli grym. Den är inte helt platt heller som alla andra banor, glömde ta kort på det men dom hade börjat bygga ner banan i ett av alla kalkbrott vilket bara det är en höjdskillnad på ca 20-30 meter.... Och att den blir 6km skadar inte heller! Den SKA jag åka på nästa sommar!!!
 
Hm var där så sent som igår, svår att hitta, inga skyltar men var inne på området innan vi blev avhysta av gotländska gubbar som var arga och påpekade "att vi intee hadd någe att göööre da´ inne" :rolleyes:

Nåja...

Kunde varit bättre info, skyltar om det hela :fakta
 
Va där i Juni..

Suomalainen skrev:
Eftersom man inte får vara först med att knäskrapa på banan så kan man väl få vara först i världen med att pissa på den iaf... moget värre! :rock


Ja o 1 polare va där me hojarna i somras..
min farbror bor inte långt därifrån så han visade var man kunde köra in..
banan va typ halvfärdig, men vi fick 1 par "halva" varv iaf..
blev 1 jävla liv på nån vaktmästar gubbe som kom.. men d va garanterat värt utskällningen..!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top