Gotland Ring med SMC Väst

Ser ut att ha varit svalt och skönt? :)

Tror att däckvärmare var onödigt. Det låg runt 30 grader och var rätt molnfritt. Eftermiddagarna bjöd på en viss bris, men det var då med uppvärmd luft, som att försöka svalka sig med en varmluftpistol.

Reflekterade över 1198 Corse ED ganska kaxig:tungan Det är inte så att det är BadAzz som har avancerat redan från att gå till att knappt hitta "dragläget" till att bli instruktör på en dryga månad isf:klappar
Pro superbike nästa:D

För övrigt fina skarpa bilder med bra kontrast.

Lite OT också Euro Supran var jö bara så :Bugar

Kul med bilder!

Jag körde med kamera (svart cbr, snabba gruppen) - om någon vill ladda ner ett par timmar oredigerad filmer får ni skicka PM.

Hej, såg att min S1000RR hade fastnat på några bilder (4). Dom såg riktigt bra ut :), särskilt "IMG_7350.JPG". Har du kvar orginal med bättre upplösning? Säljer du bilder?

mvh/Thomas

Schysst! Och jag är ju med på massor (6 st) med bilder, skoj! Nu ska jag visa kollegorna och dricka kaffe! Mina bilder kommer inatt eller imorgon.

Mvh
Jonas

Hej, såg att min S1000RR hade fastnat på några bilder (4). Dom såg riktigt bra ut :), särskilt "IMG_7350.JPG". Har du kvar orginal med bättre upplösning? Säljer du bilder?

mvh/Thomas

Kan skicka originalet helt gratis. Gissar att jag beskar rätt ordentligt.

Tack för en jättefin helg, tyvärr slutade ju min ganska snabbt.. det var nån som hade bilder på min incident, skulle vara intressant att se..Ingen som fotat fredag? Den dagen jag var med så att säga..;)

http://www.snusk.se/ktm/SMC Gotland Ring/index.html

Alla som körde sista passet på söndagen borde finnas med på bild. Allting finns i raw format så skicka PM ifall ni vill ha ett "original".

Tack återigen för en trevlig helg,
Jonas

Tack Jonas för att du fotade, riktigt snygga bilder :tummenupp

Kul att man vart med på såpass många, vore askalas om man kunde få några st. med bättre upplösning om du har tid :) Jag skickar dig ett PM med vilka bilder och min mailadress :Bugar

Har du någon mer bankörning spikad i sommar då?

Tack till alla som var där för en kanonhelg :fyllisar

/Robban

Sweet, den här tråden hade ju jag missat. Då ska vi se om mina tappra försök till skrap kom med någonstans. Något som är solklart är att jag behöver mer gaddningar i alla fall...

Försöker puffa tråden lite... Några bilder från fredag? Eller kanske lördag?=)

Härligt att man själv kan roa sig med andras leksaker och andra blir så glada! :va

Det gör vi om!

ak4, Jerker borde ha en bunt på incidenten, jag tog medvetet en del på din make.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT