Gotland Ring me´ AP

Vi stekte inte så mycket, men vi studerade det lokala djurlivet på väg hem.

V70-Bambi 1-0.

Bra påminnelse om att man alltid skall surra last, på släp såväl som inne i bilen, noga! Enda skadorna som blev är en lite ledsen framlampa och flyttad framskärm. Och en tämligen död bambi.

Tack till Repsol/minolta-gänget som stannade till.

FAN !!!!

Visste inte att det var SÅ jävla kul att köra bana.
Har redan börjat kolla på släp och renodlad räserhoj.
Surrade med Eskilsson på luren och han sa:
Med tiden blir det bara roligare och dyrare !:D

Tackar för två jätteroliga helger och jag skickar fakturan till AP som har startat mitt nya beroende.:tummenupp

Än så länge har jag bara filmen när du toksteker mig :D

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4QxppjkIPwo&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4QxppjkIPwo&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Hoppsan. Snyggt. :tummenupp

Ryktet säger att Swedie var överjävligt snabb. Som vanligt. :D

Blir lite omkörd av en Gixxer på utsidan 2:50 in i denna...
http://www.youtube.com/watch?v=484bk47d7aM

Frågan är väl vem som gjorde längst bromsspår han eller jag.
Jag bytte spår för att köra om och han hade nog inte förväntat sig det.

Snyggt att han klarade av det i alla fall. jag hade garanterat vurpat! :Bugar:Bugar

Men men men Bilder från första helgen då , Snart är det ingen som tror att man var där:gnissla

Ganska säker på att det är en blå r1a och killen heter Stefan.

Blir lite omkörd av en Gixxer på utsidan 2:50 in i denna...
http://www.youtube.com/watch?v=484bk47d7aM

Frågan är väl vem som gjorde längst bromsspår han eller jag.
Jag bytte spår för att köra om och han hade nog inte förväntat sig det.

Snyggt att han klarade av det i alla fall. jag hade garanterat vurpat! :Bugar:Bugar

Ok! Då kanske det var denna busen då :)
Tog bra många stillbilder med kameran på hojen med.

Bifogat

• R1a.jpg
    R1a.jpg
    130.7 KB · Visningar: 115
Ber verkligen om ursäkt för den omkörningen. Helt klart jag som gjorde fel gick dessutom runt och letade efter dig på ktm:en efter detta passet för att be om ursäkt. Låg bakom er två en bit och tänkte nu kör ja om precis när du tänkte samma sak. En en gång förlåt

Ber verkligen om ursäkt för den omkörningen. Helt klart jag som gjorde fel gick dessutom runt och letade efter dig på ktm:en efter detta passet för att be om ursäkt. Låg bakom er två en bit och tänkte nu kör ja om precis när du tänkte samma sak. En en gång förlåt

Fan du är så jävla outlaw Stefan!! :yoparty:D

Det är lungt :). Kompisen som låg bakom mig på motarden var övertygad om att du skulle vurpa men det var jäkligt snyggt att du klarade av det. Jag blev mest förvånad och undrade hur du klarade av det. Måste ha varit ganska otäckt att bara se asfalen försvinna när du var på väg om.
Men jäklar vilken fart du hade :Bugar

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...