Gotland Ring 2014 - Actionpics

Bara 51 dagar till premiären på Mantorp Park och sen bär det av till Gotland Ring, Sveriges häftigaste bana!

Till första helgen på Gotland finns plats fortfarande i alla grupper utom Medel som är fullbokad.

Till andra helgen 6-8 Juni är Snabb och Medel fullbokad, snart även Lugn som bara har 4 st platser kvar, till Race gruppen finns några fler.
Passa på nu och glöm inte att boka färja i god tid.

Till Medel & Snabb grupp 6-8 Juni finns några platser som Actionpics kan förmedla då dom är till salu pga förhinder den som bokat ursprungligen.

Kontakta Actionpics på mail, se webbsida

//Nitrous

Retro-Flyer av Mårten Ekman - "Var du där?"

actionpicsGotlandRing2014 (Large).jpg

tänkte kolla när gotlandring lägger upp sin länk för att köpa el så man kan köra värmare. eller är det bara att gå in i deras shop och köpa för 3 dagar och skriva på köpet vilka dagar?

tänkte kolla när gotlandring lägger upp sin länk för att köpa el så man kan köra värmare. eller är det bara att gå in i deras shop och köpa för 3 dagar och skriva på köpet vilka dagar?

Hej,

Produkten EL ligger där redan och det går att redan nu handla EL-biljetten och som du skriver ange datum, ta gärna med en kopia på kvittot man får i webshopen, det underlättar på plats.

https://gotlandring.com/produkt-kategori/gotland-ring-etc/

//Nitrous

Yes, har alltid varit så på Gotland. Alla banor tar betalt för EL, vissa kan hantera det som en schablonkostnad extra till hyrestagaren och då kan man baka in det i avgifter men alla kan inte det och vill ta betalt för EL på plats.

Ok, då vet jag nåt nytt.

Följde länken till Gotland Rings shop. Jag antar (tyvärr) att det är en elbiljett per dag. Eller hur är det?

Ok, då vet jag nåt nytt.

Följde länken till Gotland Rings shop. Jag antar (tyvärr) att det är en elbiljett per dag. Eller hur är det?

Ja, det stämmer. För bästa ROI ska man bo vid banan och maxa elutnyttjandet :-)

Skämt åsido, man kan faktiskt vara två hojar på ett 10A uttag om man inte har husvagn, hårtork, kaffemaskin, kylskåp, varmvattenberedare med sig och gärna föredrar att använda allt samtidigt :tummenupp

Jag har i alla fall betalt el för 6-8 juli. Verkar som att det räcker till två i alla fall.

Om någon är intresserad av att dela så skicka ett PM.

Hej,

Produkten EL ligger där redan och det går att redan nu handla EL-biljetten och som du skriver ange datum, ta gärna med en kopia på kvittot man får i webshopen, det underlättar på plats.

https://gotlandring.com/produkt-kategori/gotland-ring-etc/

//Nitrous

ok prefekt då vet jag då är det väl bara att beställa lite el

ingen som vill dela el med mig har bara däckvärmare till ena hojen och det såg ju ut att räcka till 2 hojar ? kör första helgen i slutet på maj

Yes, har alltid varit så på Gotland. Alla banor tar betalt för EL, vissa kan hantera det som en schablonkostnad extra till hyrestagaren och då kan man baka in det i avgifter men alla kan inte det och vill ta betalt för EL på plats.

//Nitrous

Kan man inte köpa el biljetter utav er på plats som tex man kan göra på mantorp eller måste man förhandsbetala elen?

Kan man inte köpa el biljetter utav er på plats som tex man kan göra på mantorp eller måste man förhandsbetala elen?

Gotland Ring har valt att hantera det på detta sätt för att dom vill ha all sin försäljning via webbshop. Man betalar via deras webbshop, får ett kvitt på mail som man skriver ut eller tar med sig i t.ex. telefonen och kan visa upp.
I vissa fall har Gotland Ring fått fram en lista med namn som betalt som man enkelt kan stryka namn från men inte alltid så min rekommendation är att försök skriva ut kvittot och ta med!

//Nitrous

Jag har med stor sannolikhet plats för en hoj i bussen till Gotland första helgen och plats hem efter andra helgen. Om transport är panik för någon. :)

Är det öppet på torsdagen redan så man kan ställa upp hojarna och tält och sånt ?

Provkörning MV Agusta

Provkörning MV Agusta!!

Vår samarbetspartner KGK Motor är sedan i vintras ny importör av MV Agusta och ställer nu upp med provkörning av MV Agusta F3 800 på Gotland Ring.

Vem längtar inte ännu mer till Gotland Ring nu, race mode ON :tummenupp

Läs mer om denna skapelse här, och kom sen för att klämma, känna och provköra på Gotland Ring :)

Snart är det dags, en vecka and counting down :banana

//Nitrous
1_f3_800_medium.jpg2_f3_800_medium.jpg3_f3_800_medium.jpg

Last edited:
Såja, nu börjar det likna nåt :tummenupp. På med racedäck på den Nitrous och kör med Danne i racegruppen den 6 -8 Juni så det blir lite MV-fight :banana :yoparty

Provkörning MV Agusta!!

Vår samarbetspartner KGK Motor är sedan i vintras ny importör av MV Agusta och ställer nu upp med provkörning av MV Agusta F3 800 på Gotland Ring.

Vem längtar inte ännu mer till Gotland Ring nu, race mode ON :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...