Gotland Ring 2010

Eftersom folk inte är så sugna på att köra hoj och fira midsommar på Gotland så flyttar jag körningen till den 10-13 juni istället

Det var en rätt kass idé med tanke på Actionpics-körningen. När är sista datum för att hoppa av och få tillbaka pengarna isf.?

Jag kollar datumet men det borde förhoppningsvis inte vara några problem.

Åka vill man vilket fall som helst så jag ska givetvis försöka boka även dessa datum.

10-13 juni är väl helgen innan Lelle så för dom som ska på båda så blir det ju bra

jag är på vilket som men å andra sidan så är jag ju alltid där.

Jag var lite inställd på midsommar, men det andra funkar det med, men jag hade hoppats kunna boka nån överbliven plats i slutet av vintern.

Visserligen är det bra att Mattias lyssnar på oss som ska åka, men alla har ju olika åsikter å datumet måste ju spikas nån gång, annars slutar det med att vi får hyra kajaker och paddla över med hojarna och campa på banan :rolleyes:

Visserligen är det bra att Mattias lyssnar på oss som ska åka, men alla har ju olika åsikter å datumet måste ju spikas nån gång, annars slutar det med att vi får hyra kajaker och paddla över med hojarna och campa på banan :rolleyes:

...eller flyga helikopter... :tummenupp:)

Trycket på båtarna och boendet är ju som värst i juli och aug,,hur det är på midsommar vet jag inte,,,hur var det i fjol??? ni som åkte då??

Yellow: !!

Det finns ingen möjlighet att boka bara 3 dagar till ett lite billigare pris?

4 dagar är på tok för mycket körning om det bara är fri körning tycker jag!

Går det att lösa???

ja de vet ja, skönt och slippa.
du ska med va?
Vi var tre värmare kopplade på ett verk jag hyrt i somras utan problem. Tror jag betalade 180-200 spänn dygnet för det elverket.

Hör av mig på telefon när jag kommer hem från havet...:tummenupp

Back