Gotland Ring 2010

För att spinna vidare på vad folk vill ha så är midsommarhelgen inte intressant för min del och hellre tre dagar än fyra då man bara behöver ta en dag ledigt från jobbet.

hur funkar det med försäkringar vid banåkning?

hur funkar det med försäkringar vid banåkning?
Sådär....:D Skaffa en olycksfallsförsäkring för din kropp och var beredd på att betala hojens skador ur egen ficka.

Men,...skulle du däremot gå en KURS med SMC så gäller försäkringen. Dock inte att förväxlas med en bandag som hålls utav valfri arrangör.

Annat datum

Eftersom folk inte är så sugna på att köra hoj och fira midsommar på Gotland så flyttar jag körningen till den 10-13 juni istället.

Hoppas det funkar för Er som redan betalat.
Annars så skickar ni pm till mig sä löser vi allt.

Vill inte va den som är den.

Men actionpics har ju sina körningar dom 2 helgerna innan. Och stanna på gotland i 3 veckor tror jag inte folk e så sugna på:näsblod. Lr fara fram och tillbax som en dåre.

E det inte bättre att skjuta upp den en vecka istället?

Eftersom folk inte är så sugna på att köra hoj och fira midsommar på Gotland så flyttar jag körningen till den 10-13 juni istället.

För min del spelar det ingen roll. Mest att det blir spikat med tanke på boende osv.

pissväder och 4 grader då tänker man givetvis på nästa mc-säsong.

finns det nån mer info att bjussa på om paket med färja boende och middagar dvs pris. Är datumen helt spikade? är dem det blir det nog 1 till i noobgruppen.

3 grupper = 20 minuters pass? och hur många per dag?

Vill inte va den som är den.

Men actionpics har ju sina körningar dom 2 helgerna innan. Och stanna på gotland i 3 veckor tror jag inte folk e så sugna på:näsblod. Lr fara fram och tillbax som en dåre.

E det inte bättre att skjuta upp den en vecka istället?

indeed

senare för min del, annars får jag nog kasta in handduken

Jobbigt att man nu sitter med en stuga över midsommar som är 50% betald :död

Last edited:
Hade precis övertalat frugan och fira midsommar på Gotland. Och en jobb kolega från Norge. Med det nya datumet så går det nog inte för mig. Men blir det 1 vecka senare så är jag och min kolega på.

Risken för dåligt väder är ju naturligtvis högre ju tidigare man åker, men jag hakar givetvis på vilket datum det nu blir.

Back