Gotland Ring 2010

Jag är intresserad! (om datumet passar)

Tjejgrupp är ingen bra ide för att det blir för stora fartskillnader. Och om den bara ska vara för nybörjare var ska då nybörjarkillarna köra??

Jag är intresserad! (om datumet passar)

Tjejgrupp är ingen bra ide för att det blir för stora fartskillnader. Och om den bara ska vara för nybörjare var ska då nybörjarkillarna köra??

Håller helt med SB. Min erfarenhet av tjejgrupper är att det bara blir farligt med fartskillnaderna. Och varför ska det vara en tjejgrupp om tjejer ändå ska få köra i de andra grupperna.

Betyder väl något då alla tjejer som hittills svarat är emot tjejgrupper!:tungan

Last edited:
Kolla runt efter flera intressenter denna gång!

Lägger ut en tråd i några norrlandsforum. Garanterat mycket åkning för dinarerna -09 i alla fall.:)

Tack tack,folk från norr är kanon...tanken är ju att det ska bli lika mycket körning 2010 om inte mer för dom som orkar.

Lägger ut en tråd i några norrlandsforum. Garanterat mycket åkning för dinarerna -09 i alla fall.:)

Är intresserad. Lägger ni upp någon maillista som man får info till eller måste man hålla koll här?

Jag känner en kille som äger 4 stugor i närheten av Gotland Ring!
Skicka PM för tele Nr:
Obs! Vet inte hur fubokat det är!

Jag är jue ejn ekte gottländske :tungan
Så jag är gärna på om datumet passar med mitt jobb

Det hade varit bättre med 4 dar när man ändå åker dit och lägger så mycket på resan.
Men 3 dar är bättre än inget. Jag kommer. Kanon sist hoppas bara man har fått upp farten lite.

Back