Gotland Ring 2008 - Actionpics.se

Tack för ännu en i raden av lyckade GR-körningar:tummenupp

Hade bullat upp med fysträning (bulkat) inför GR 2008, så jag slapp träningsvärken iaf. Dessvärre hade jag helt missat kosthållningen, rock n'roll-dieten bestående av chips & öl kanske inte var helt optimal, borde gå att kapa en massa sekunder enbart på lättare kroppsvikt & ökad smidighet. GR -09 då j*klar... to be continued:rolleyes:

Det nya banrekordet var grymt att bevittna från första parkett, blir det biljettförsäljning inför nästa års showdown?

Tackar och bockar!

Önskar talangen fanns där vad gäller mc-körningen också men, men... :D

See U!
// Niklas

Kan bara hålla med Jonny:tummenupp Jättefina bilder, kul med lite annat runtomkring också, du har fångat atmosfären jättefint!
Önskar SÅÅÅÅ att jag inte sålde mina platser, men nu var det väl tur i oturen ändå eftersom jag e sjukskriven..

Även jag får tacka för 10 underbara dagar på Gotland (varav 7 på Ringen):tummenupp

Jag vill tacka:
- Lillan och Marcus för det hästjobb ni lägger ner för att få ihop dessa dagarna
- Actionpics crew som står i depån hela dagarna för att hålla ordning på oss som kör
Actionpics instruktörer som håller humöret på topp och tar hand om dom som behöver hjälp
- Betsy (husmor) och Jocke (husfar) för att ni skämde bort era sambon Nogger och mig
- Alla som bodde i Kappelshamns stugby för den härliga stämningen.
(jag ber om ursäkt till pensinärerna som vi höll vakna till morgonkvisten en natt):yoparty
- Alla trevliga deltagare!!

Jag har inte återhämtat mig riktigt än, men längtar redan till nästa vår.:fakta

Jag filmade lite under en del körpass. Tanken är att en del av dessa ska läggas ut, men pga tidsbrist så blir det nog inte fören i nästa vecka..

//Affe
Instruktören på den gula Hondan

Sen så blev man ju även sågad vid fotknölarna av en instruktör (Torbjörn tror jag han hette tack för tipsen!) för min fina åkstil..:rolleyes: Tydligen ska man hänga på sidan av hojen i kurvorna:va och kolla på sidan av hojen med mera. Så nu har man fått lite tips att träna på i fortsättningen.

Jo man gör ju så gott man kan för att hjälpa till med självförtroendet till de deltagare som frågar,,, :D

Kan inte annat än säga som de flesta andra, sjukt rolig vecka, även om den fick en dag tidigare slut än tänkt på grund av en miss i min planering, men 6 sköna dagar på "Ringen" kommer man ganska långt på.

På återseende nästa år får vi hoppas, Tack L O M. :pannkyss

/ Torbjörn

Jag struntar i om jag nånsin blir "snabb" bara jag får lära mig att lägga såna sladdar som "svensken" gjorde in i kurvorna.

Imponerande!!!!!!!!!!!!!

Tack för helg två. Turkhojen gick över förväntan. Nästa år det blir det sub 30-tider!

Jo man gör ju så gott man kan för att hjälpa till med självförtroendet till de deltagare som frågar,,, :D

Kan inte annat än säga som de flesta andra, sjukt rolig vecka, även om den fick en dag tidigare slut än tänkt på grund av en miss i min planering, men 6 sköna dagar på "Ringen" kommer man ganska långt på.

På återseende nästa år får vi hoppas, Tack L O M. :pannkyss

/ Torbjörn

Klart vi ses nästa år igen:tummenupp
Hoppas den ändrade hemresan gick bra till slut.

/Liwa1

stort tack till hela Actionpic´s gänget!

hur kul som helst! ringen rockar som vanligt,vädret? kan det bli mkt bättre? roligt folk ,alla glada och goa,depå livet rockar hårt det med!:tummenupp

kul som fan att träffa alla! ha det gott med er / Svarten

Jadu Svarten... det var sista gången vi sågs.
Och det här blev ditt näst sista inlägg på SH.
Du var iaf snabbast på ringen.
Vila i frid kompis.

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT