Gotland Ring 2007 - Actionpics

Dr.Bike skrev:
2581679 I Kungsängen ja!
Exakt det inverterade förhållandet på Gotland! :)
Sorry, skulle varit tydligare. Mitt inlägg var klippt från ett mail jag fick av en lokal fåraherde i Kappelshamn.
Kan bara beklaga sorgen och tipsa om att ni tar med er Fia med knuff eller annat valfritt brädspel att fördriva tiden med i depån mellan skyfallen.

Skulle det mot förmodan regna första helgen kommer jag iskallt dyka upp först andra helgen och låtsas att det regnar :D

sandstream skrev:
2581943 Sorry, skulle varit tydligare. Mitt inlägg var klippt från ett mail jag fick av en lokal fåraherde i Kappelshamn.
Kan bara beklaga sorgen och tipsa om att ni tar med er Fia med knuff eller annat valfritt brädspel att fördriva tiden med i depån mellan skyfallen.

Skulle det mot förmodan regna första helgen kommer jag iskallt dyka upp först andra helgen och låtsas att det regnar :D

Jag säger inget om jag får provköra din projektil!

sandstream skrev:
2581943 Skulle det mot förmodan regna första helgen kommer jag iskallt dyka upp först andra helgen och låtsas att det regnar :D

Vem bryr sig om vädret?
Som man säger... Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!
Så det får bli soldäck när det är uppehåll och regndäck när det är nederbörd!:tummenupp

Dr.Bike skrev:
2582014 Jag säger inget om jag får provköra din projektil!
Gör du det så lär du putta firebladen över kajkanten och be till sukkagudarna :D

Kamikaze kid skrev:
2582026 Vem bryr sig om vädret?
Som man säger... Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!
Så det får bli soldäck när det är uppehåll och regndäck när det är nederbörd!:tummenupp

Triggers tipsruta: kolla oljan !

Last edited:
Dr.Bike skrev:
2582014 Jag säger inget om jag får provköra din projektil!
Tror inte du förstår vad en sån provkörningen innebär.
Du kommer som Trigger skriver att skämmas över din Honda och genast beställa en K7:a :D

Triggerhappy skrev:
2582028 Gör du det så lär du putta firebladen över kajkanten och be till sukkagudarna :D

Dattel bi de dej... ;)

(man kan kanske klistra på Hondaloggor över så man inte mår SÅ illa?)

sandstream skrev:
2582075 Tror inte du förstår vad en sån provkörningen innebär.
Du kommer som Trigger skriver att skämmas över din Honda och genast beställa en K7:a :D

TÄNK om det blev så! :skrämd

...har jag levt i en livslögn...? O snälla Saida hjälp mig!

Kamikaze kid skrev:
2582043 Onödigt...
Kör Honda!

Lämna nu ner den där kinkande rovan till fabbo, så ska jag titta på smörjan!

Last edited:
Öh, gubbjävlar!! :mad: Kan ni sluta spamma i den här tråden

...min inbox i hotmailen blir överfylld, samt att jag man måste skrolla typ 300 sidor för att se om Nitrous och Liwa har skrivit någonting viktigt som man behöver veta....

Skärp er!!
Skaffa en gotland häckel och spamtråd istället....

//surkärringen

Last edited:
Det var ju tal om att folk från Öhlins skulle finnas med vid det första tillfället, kommer samma sak att erbjudas även andra helgen? Skulle verkligen vara super bra :tummenupp

Ozzian skrev:
2582433 Det var ju tal om att folk från Öhlins skulle finnas med vid det första tillfället, kommer samma sak att erbjudas även andra helgen? Skulle verkligen vara super bra :tummenupp

Självklart arbetar vi på det och jag tror att dom kommer vara med båda helgerna :)

Liwa1

Ozzian skrev:
2582433 Det var ju tal om att folk från Öhlins skulle finnas med vid det första tillfället, kommer samma sak att erbjudas även andra helgen? Skulle verkligen vara super bra :tummenupp

Ja meningen och avsikten är att dom ska vara med båda helgerna!
Trolligen kommer dom kanske inte vara med på fredagen utan finnas där på Lördagen och Söndagen.

Som vi skrivit i informationen som släpptes så har dom för avsikt att vara där. Det som kan förändra det är tävlingar m.m. som kräver deras engagemang.

/Nitrous

Last edited:
Nitrous skrev:
2582492 Ja meningen och avsikten är att dom ska vara med båda helgerna!
Trolligen kommer dom kanske inte vara med på fredagen utan finnas där på Lördagen och Söndagen.

Som vi skrivit i informationen som släpptes så har dom för avsikt att vara där. Det som kan förändra det är tävlingar m.m. som kräver deras engagemang.

/Nitrous

Låter ju toppen!!:tummenupp

I det mail jag har fått om betalinfo finns det inte med till vilken bank ni vill ha era dollares insatta, jag måste veta detta för att kunna föra över några pengar.... :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT