icko
Ny medlem
Du såg väl boendeerbjudandet från Bunge Vandrarhem??
Just bokat där, för 3 pers + 1 st Rossi!!(vovve..)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du såg väl boendeerbjudandet från Bunge Vandrarhem??
Du kan inte vinna någonting på det, frun har precis läst trådenHmmm, det där tåls att fundera på. Undra vad jag kan vinna på att inte berätta det för din fru och vad kan din fru vinna på att få reda på det men åka med trots allt efter du fått inköpa något till henne....![]()
![]()
Det blir nog frukost i det nya tältet som ska stå framför husbilen. Har du nybakat bröd med dig är du välkommenKanske man far komma in pa frukost i husbilen om ni inte tycker man luktar för illa.![]()
![]()
Som gotlänning kan man säga att man redan gör dethehe, men akta dig för snokarna som finns på ringen så att de inte kryper in i tälten på natten bara.
Hmm det blir till att montera in ugn i Transiten da?
Det blir nog frukost i det nya tältet som ska stå framför husbilen. Har du nybakat bröd med dig är du välkommen![]()
Eller så joggar du in till Lärbro varje morgon och köper färskt brödHmm det blir till att montera in ugn i Transiten da?Eller kan man baka pinnbröd pa turbon?
![]()
Du har inte sett mig......jag joggar inte...Eller så joggar du in till Lärbro varje morgon och köper färskt bröd![]()
Du har inte sett mig......jag joggar inte...![]()
Du kan inte vinna någonting på det, frun har precis läst tråden
QUOTE]
Då hoppas jag att hon nu får något DYRT och bra som hon vill ha eftersom att du släpar henne till ett ställe med ormar.
Hon har fått en pool, det får räcka 10 år framåt, minst!Då hoppas jag att hon nu får något DYRT och bra som hon vill ha eftersom att du släpar henne till ett ställe med ormar.
Hon har fått en pool, det får räcka 10 år framåt, minst!![]()
Den är betald om några månader och då j-vlarDå räcker din hoj i minst 6 år framöver......
Huvva detta ger mig obehagliga minnen från en tid för länge sedan.Jag och Dr bike kan köra lite snabbmarsch med dig istället![]()
-Väns
-Väns
-Väns
-Väns
-Hö
-Hö
![]()
Hon har fått en pool, det får räcka 10 år framåt, minst!![]()
Nåja...lite VIKTIGA frågor nu:
Vem kan lägga om däck åt oss på plats?
Vem komnmer ha ballast lack?
Bifogar ledtråd:
Icko och jag delar rum, Trintan å Rossi får dela för han snarkar som bara en hund kan'
Avgaserna från en Royal Canin tankad Rottis är inte heller att leka med![]()
Nåja...lite VIKTIGA frågor nu:
Vem kan lägga om däck åt oss på plats?
Vem komnmer ha ballast lack?
Bifogar ledtråd:
Roller har med sig sin bitch Mattias och han gör det säkert för lite hundgodis eller tvåtaktsolja![]()
/Nitrous
va fan ska du förbesta mitt andra hem ett år till dom har ju inte återhämtat sig ännu![]()
Jag ska stå ijämte och visa mina bröst så du kör in i någon![]()
Triggerhappy!
Visa aldrig den där gräsliga cykeln för min dotter som älskar rosa och barbie.....
Hon ska ha tuffa saker och den där faller inte in i det temat![]()
Visar du dina bröst får du också ta konsekvenserna...Rossi får sova hos dig en natt, om jag kraschar hojen pga av ditt bröst dinglande får han sova hos dig i TVÅ nätter med extra stora matportioner i magen....beware![]()
dinglandedom är mer än fasta
![]()
om du hotar med rossi så hotar jag med Gary Mcoy jag tar med honom så kommer du inte en meter utan du smälter och inser att du är farlig på banan![]()
![]()
ASGARV...Har du också döpt vovve efter gp förare![]()
Sladdmaster of the univörse...we salut you mr powerslajd furrines of voffines.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |