Gotland Ring 2007 - Actionpics

Hmmm, det där tåls att fundera på. Undra vad jag kan vinna på att inte berätta det för din fru och vad kan din fru vinna på att få reda på det men åka med trots allt efter du fått inköpa något till henne....:va :D
Du kan inte vinna någonting på det, frun har precis läst tråden :blah

Vi hade en orm på tomten i somras så frun gick omkring i gummistövlar i 2 veckor i 30-graders värme :rofl

Kanske man far komma in pa frukost i husbilen om ni inte tycker man luktar för illa.:tungan :rolleyes:
Det blir nog frukost i det nya tältet som ska stå framför husbilen. Har du nybakat bröd med dig är du välkommen ;)

Last edited:
Icko och jag delar rum, Trintan å Rossi får dela för han snarkar som bara en hund kan:mad: '
Avgaserna från en Royal Canin tankad Rottis är inte heller att leka med:zpy

Nåja...lite VIKTIGA frågor nu:
Vem kan lägga om däck åt oss på plats?
Vem komnmer ha ballast lack?

Bifogar ledtråd:

Bifogat

• 46782.jpg
    46782.jpg
    29.9 KB · Visningar: 32
Jag och Dr bike kan köra lite snabbmarsch med dig istället:yoparty

-Väns
-Väns
-Väns

-Väns
-Hö
-Hö

:tungan
Huvva detta ger mig obehagliga minnen från en tid för länge sedan. :eek: Har inte ens behövt göra repmånad, så kass taktkänsla hade jag. :D

Det blir till att skaka liv i oljebrännarn och åka in till bageriet på morgonen, tur att diesel är billigt. :tummenupp
Alt får jag väl sitta och sura i min egen buss och käka mögellimpa....

Hon har fått en pool, det får räcka 10 år framåt, minst! :D

Ormar brukar gilla att simma :7peta

Last edited:
Icko och jag delar rum, Trintan å Rossi får dela för han snarkar som bara en hund kan:mad: '
Avgaserna från en Royal Canin tankad Rottis är inte heller att leka med:zpy

Nåja...lite VIKTIGA frågor nu:
Vem kan lägga om däck åt oss på plats?
Vem komnmer ha ballast lack?

Bifogar ledtråd:

va fan ska du förbesta mitt andra hem ett år till dom har ju inte återhämtat sig ännu :mad:
Jag ska stå ijämte och visa mina bröst så du kör in i någon :arsele

Triggerhappy!

Visa aldrig den där gräsliga cykeln för min dotter som älskar rosa och barbie.....

Hon ska ha tuffa saker och den där faller inte in i det temat :rolleyes:

Roller har med sig sin bitch Mattias och han gör det säkert för lite hundgodis eller tvåtaktsolja :D

/Nitrous

Vet inte om jag törs låta Mattias pilla på min grejer...hört att han har sönder andras prylar:rolleyes: ....vänta nu..det var ju jag:va

va fan ska du förbesta mitt andra hem ett år till dom har ju inte återhämtat sig ännu :mad:
Jag ska stå ijämte och visa mina bröst så du kör in i någon :arsele

Visar du dina bröst får du också ta konsekvenserna...Rossi får sova hos dig en natt, om jag kraschar hojen pga av ditt bröst dinglande får han sova hos dig i TVÅ nätter med extra stora matportioner i magen....beware:mad:

Triggerhappy!

Visa aldrig den där gräsliga cykeln för min dotter som älskar rosa och barbie.....

Hon ska ha tuffa saker och den där faller inte in i det temat :rolleyes:

He he....JULTOMTEN skall få en specialpreppadlista till nästa år..föresten har detta ex redan ny ägare, en kille söder om stan tröttnade på sina svarta hojar och hårda attityd. :D

Last edited:

Visar du dina bröst får du också ta konsekvenserna...Rossi får sova hos dig en natt, om jag kraschar hojen pga av ditt bröst dinglande får han sova hos dig i TVÅ nätter med extra stora matportioner i magen....beware:mad:

dinglande :mad: dom är mer än fasta :tungan

om du hotar med rossi så hotar jag med Gary Mcoy jag tar med honom så kommer du inte en meter utan du smälter och inser att du är farlig på banan :blah

PICT0030.JPG

dinglande :mad: dom är mer än fasta :tungan

om du hotar med rossi så hotar jag med Gary Mcoy jag tar med honom så kommer du inte en meter utan du smälter och inser att du är farlig på banan :blah

PICT0030.JPG

ASGARV...Har du också döpt vovve efter gp förare:D
Sladdmaster of the univörse...we salut you mr powerslajd furrines of voffines.

ASGARV...Har du också döpt vovve efter gp förare:D
Sladdmaster of the univörse...we salut you mr powerslajd furrines of voffines.

Självklart men det är morsans hon behövde ett namn på G till den kullen så han heter det i stamtavlan hur coolt är inte det då :D :D

Jag döper mina Hundar efter systemkatalogen Bernersennern jag hade Hette ju Senór Tinto kort och gott Tinto :dricka

men nästa bernernsenner får nog heta Rossi blir du arg på mej då :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...