Gotland Ring 2005 Med Sporthoj, Din MC & Hembiobutiken

Kevorkian skrev:
Jag är anmäld, men var hittar jag info om betalningen?
Det ska ha kommit i ett mail till dig. När du anmälde dig så skickades det ett automagiskt email till dig på den adressen du angav på anmälan med lite info :tummenupp

/Nitrous

Nu har man ÄNTLIGEN en ljusning i vinterkylan :banana :banana

Nitrous skrev:
Det ska ha kommit i ett mail till dig. När du anmälde dig så skickades det ett automagiskt email till dig på den adressen du angav på anmälan med lite info :tummenupp

/Nitrous

Visst är det så. Ibland är man inte med i matchen helt enkelt :tomten

Anmäldast

Ska bli så kul att komma tillbaka dit, även om jag inte hamnar i tidningen den här gången :tummenupp

Om man har TH som f-bolag,vilken grupp ska man anmäla sig i???

jontemorrum skrev:
Om man har TH som f-bolag,vilken grupp ska man anmäla sig i???

Som försäkringasvillkoren ser ut just nu från TryggHansa och If så hör dessa motorcyklar hemma i gruppen Licens/oförsäkrade.
Du skall alltså anmäla dig till gruppen Licens/oförsäkrade.

Dock finns rykten om att TryggHansa ev. kommer ändra sina villkor så att deras trafikförsäkring även gäller på motorbana men det är inte bekräftat. Sker detta så löser vi så att de fåtal Trygghansa-stackarna som är anmälda slipper åka med rejsputtarna.

MEN TILLSVIDARE: OM Du har TryggHansa eller IF som anmäler du dig till gruppen Licens/oförsäkrad!

Allt detta står på anmälningssidan men inget verkar läsa det :va

Skriv i rutan "fråga" vilken grupp du gärna åker i om Trygg ändrar villkoren!

/Nitrous & Liwa1

Last edited:
Då så är man anmäld. Ska bli kul att komma tillbaka till Gotland Ring och se hur banan har utvecklats!

Försäkring / gruppindelning

Hur har ni tänkt med gruppindelning?
De som har Trygg Hansa, IF eller andra bolag som uttryckligen säger att deras trafikförsäkring inte gäller på bana åker i licens/oförsäkrade gruppen, och övriga bolag i de andra tre grupperna eller???

/RedTop

RedTop skrev:
Hur har ni tänkt med gruppindelning?
De som har Trygg Hansa, IF eller andra bolag som uttryckligen säger att deras trafikförsäkring inte gäller på bana åker i licens/oförsäkrade gruppen, och övriga bolag i de andra tre grupperna eller???

/RedTop

Läs Nitrous inlägg ovan

Nitrous skrev:
Det ska ha kommit i ett mail till dig. När du anmälde dig så skickades det ett automagiskt email till dig på den adressen du angav på anmälan med lite info :tummenupp /Nitrous

Jag får inget mail när jag anmäler mig... :huvet
Provade en gång till men ingen skillnad. :gnissla
Är det något strul?

Eldstorm skrev:
Jag får inget mail när jag anmäler mig... :huvet
Provade en gång till men ingen skillnad. :gnissla
Är det något strul?

Kolla att du inte har nåt skräp-post-filter på din Hotmail eller liknade som bara godkänner epost från adresser du har i adresslistan.
Det är inte något strul.
Har du dubbelanmält dig så måste vi ta bort en av dina anmälningar för att det ska blir rätt.

Kolla skräpposten, har du inte fått något mail där senast ikväll så skicka mig ett PM så löser det sig.

/Nitrous

Oxå anmäld.Ska bli jäkligt ball å köra bana :yoparty Får passas sig så inte :cdevil tar över för mycket när man kör!!Första men förhoppningsvis inte sista bankörning :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti