Gotland Ring 1/8

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Äntligen kan man komma loss och ta ett par dagars minisemester!

Färja 05.05 lördag morgon (31:a) från Nynäs, lite R-cruising på lördagen sedan track day på söndagen. Färja från Visby vid 19-tiden söndag, alt. 9 måndag morgon om det händer nåt kul på sö kväll. Tänkte tälta nånstans de få minuter man inte sitter på hojen. :hoppa

Det blir säkert bra väder, det är det visst alltid på Gotland :tungan

Nån som är på?

Hmm... jag kommer i och för sig att vara på gotland då. Missar Kinnekulle Ring körningen samma dag på grund av det. :(
Synd bara att en Track Day på Gotland Ring kostar nästan en tusenlapp, lite mer än den hundring det skulle kosta på Kinnekulle....
Kanske kör en kväll i veckan i stället för 370 pix.

demoniak skrev:
Hmm... jag kommer i och för sig att vara på gotland då. Missar Kinnekulle Ring körningen samma dag på grund av det. :(
Synd bara att en Track Day på Gotland Ring kostar nästan en tusenlapp, lite mer än den hundring det skulle kosta på Kinnekulle....
Kanske kör en kväll i veckan i stället för 370 pix.

Ja det är lite dyrt men det får gå. Det är ju en bit till Kinnekulle från Sthlm också, vad kan det vara...40 mil nånting, det blir 80 fram och tillbaka. Inte heller gratis. Fasen, man skulle haft en gammal Scania-racebuss som drar 2 l diesel/mil och samåka ett gäng....

Jag skulle lätt köra på Ringen någon/några tisdagskvälllar OM JAG BARA FICK VARA LEDIG NÅT I SOMMAR. Grrrrr.
:huvet :mad: :mad: :död :4skrika

hrc skrev:
Ja det är lite dyrt men det får gå. Det är ju en bit till Kinnekulle från Sthlm också, vad kan det vara...40 mil nånting, det blir 80 fram och tillbaka. Inte heller gratis. Fasen, man skulle haft en gammal Scania-racebuss som drar 2 l diesel/mil och samåka ett gäng....

Jag skulle lätt köra på Ringen någon/några tisdagskvälllar OM JAG BARA FICK VARA LEDIG NÅT I SOMMAR. Grrrrr.
:huvet :mad: :mad: :död :4skrika
Får hälsa dig välkommen till ringen. nu har de fått på sista lagret asfalt på hela norrslingan och även fått till en depåficka.
Det är bara så grymt roligt att köra på banan nu...

Gammalågalen skrev:
Kommer dit först på söndag morgon och åker hem igen 01:10 på natten. Jobb på måndag. :trött

/GoG

Ah. Jag fick också ändra om, mupparna på åkeriet kunde inte skaffa fram nån avbytare...Hur hade de tänkt sig att fixa det hela om jag blir sjuk till exempel... :mad: :mad: :huvet :(

Åker lö kväll och åter med 1-färjan på sö kväll. Snygg "semester". 1 dag. Gah.

Då ses vi väl där nånstans antar jag!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...