Mange_H
RoH
Hallå, det är jag som tradar om gotland igen..
Men är det så att ERF på Knutstorp gör att jag är den ende som ska till Gotland?
Men är det så att ERF på Knutstorp gör att jag är den ende som ska till Gotland?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mange_H skrev:Hallå, det är jag som tradar om gotland igen..![]()
Men är det så att ERF på Knutstorp gör att jag är den ende som ska till Gotland?![]()
Otee skrev:Sorry Mange men jag har varken tänkt på att svara ditt förra inlägg eller haft tid.
ERF:et på Knudan är flyttat.
Jag och Linda skall till Gotland, plats i stuga till en eller två personer kan vi fixa desvärre verkar det som att mina hojar och soffa i vanen inte får plats samtidigt. Det betyder att jag kan bara ta mina hojar och inga extra.
Du kan ringa någon dag så kan vi snacka om det, vet inte hur det är med Mailman men han skulle upp innan.
Jag är i Tyskland hela nästa vecka tror jag.
Ha det!!!
Mange_H skrev:Okey, jag ringer dig senare. Yes, jag är intresserad av två platser i stugan. Har anmält mig till Knutstorp på fredagen, funderar på att avstå lördagskörningen på gotland och istället ta mig dit och köra söndagen.
Transporten är lugnt, jag kör upp. Fast kan jag slänga in sovgrejor och ev en ljuddämpare i hallick-vanen hade det varit kanon

|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |