Gotland 2009

Hallååååå, nån som vet??

Toa finns ju i restaurangen (när den är öppen), men ingen dusch vad jag vet.. Dom har en liten släpvagn med toa också som stod där nu de senaste helgerna, men jag vet inte om den är låst/alltid står där..

Hallååååå, nån som vet??
Förmodligen kommer jag att bo kvar på bananen men kan inte lova att det finns toa eller el på kvällarna i år,,,,duscha brukar jag åka ner till campingen eller till Lärbro gym att göra,,i lärbro kan man också passa på att ta med en hämt pizza och tanka inför morgondagen.
Ang el så ska jag försöka fixa det på kvällarna och på dagarna så kör jag på elverk.

Vi är tre från sthlm som kommer och tänkte bo i husvagn vid banan, funkar det? Finns toa och dusch numera? Två år sen jag var där sist...

dusch nja bada i havet i så fall, det stod en bajamaja när vi va nere med actionpics, sen är det ju resturangens toa efter 0900 som gäller..
kallt som fan på nätterna så ta med mössa=)
husvagn e grymt där nere körba gört öka:)

ps glöm inte elverk, ingen el så långt ögatser:gnissla

tjoo:glömdet

dusch nja bada i havet i så fall, det stod en bajamaja när vi va nere med actionpics, sen är det ju resturangens toa efter 0900 som gäller..
kallt som fan på nätterna så ta med mössa=)
husvagn e grymt där nere körba gört öka:)

ps glöm inte elverk, ingen el så långt ögatser:gnissla

tjoo:glömdet

Blir att uppsöka en camping då om man ska bibehålla sin hygien.. behöver ingen mössa ,ska sova mellan två karlar ;)

2 platser till salu

Hej. Gjorde lite blunder och bokade 2 platser utan att kolla arbetsschemat ordentligt. Nu hr vi bokat, men kan inte komma ifrån.
Är det någon som inte bokat än och vill köpa två platser skulle jag bli själaglad. Lite tungt att loosa alla pengar utan att kunna åka.
PM:a om ni är intresserade. Hoppas på hjälp.

ändring 17/6
Jag har nu en plats kvar till Gotland Ring 26-28/6
Om intresse finns har jag även båtplats för bil (kan kanske ändras till hoj)
torsdag 25/6 12:10 (ej ombokningsbar)
Åter onsdag 1/7 8:35 (ombokningsbar)
Båtplatsen kan släppas för 1000:- (ordinarie pris 1500:-)
PM:a mig vid intresse.

Last edited:
om det är ngn som bara glider runt lite på ön och vill köra på ringen på lördagen (eller äta upp min lunch) så kan jag avvara den dagen...blev tvungen att åka på bröllop :D

pris: billigt!:tuttar

edit: bokad.

Last edited:
Kommer det finnas folk med beg. slicks på banan i helgen? Är eventuellt intresserad av att köpa en uppsättning eller två. Behöver också hjälp med att byta isf.

/Joppe

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...