Gotland 2009

Ringde dit nu och fick ingen rabatt.. :mad:

Hur mycket gjorde det på priset?

Inga större skillnader med rabatten, kollade jag åxå å det skillde typ 150kr. Skynda dej att boka i stället för priset går upp ju längre du väntar. Åsså kan det ju dyka upp 150 pansjosar som ska leta svamp eller nåt annat kul som snor just din biljett. Fatta hur kul det skulle va.:(

Det lär väl bli i år igen likt alla andra år... Har dock inte bestämt exakt vilken helg det blir, Actionpics eller Yellow's. Lutar på Yellow's då det är mycket mer tid på banan där.

Dessutom kommer det vara bra väder på yellows körning. Jag ska ju dit och min mamma säjer att solen alltid lyser där jag är.

Jag tar tillbaka mitt bud om att bo kvar då jag inte längre har nåt samröre med GRs ägarstab eller dess verksamhet utan nu mer är som vem somhelst som kommer och kör.
Alltså jag har ingen nyckel och kommer enbart att hjälpa till med som Yellow75vill ha hjälp med.
Lite OT
Jag får rätta texten lite

Vad jag mena va att jag inte jobbar för GR på samma sätt som förra året och då kan JAG inte lova att nån får bo i depån.
Nån tror att det är nån slags skism mellan mig och GR vilket inte är fallet.

Till trådstartaren:

Har skickat Pm och försökt ringa dig, men inget svar!

Jag vill iaf. byta från licens / oförs. till snabb grupp.

Betalar in pengarna idag och skriver snabb grupp, så hoppas det går för sig!

Du kan ju höra av dig via Pm eller ringa om det blir nå strul:

070-303 87 03

Till alla er som har försökt att kontakta mig

Jag är i solen i Thailand just nu och kommer inte hem fören den 20/2.Så det kan vara lite svårt att komma fram på telefon.Vid frågor så får ni skicka pm så ska jag svara så fort jag bara kan.

För er som undrar så är ambulans på gång nu.Och den kommer att finnas på plats alla dagarna:tummenupp

Ha så kul i snö slasket:D

//Mattias

Ha så kul i snö slasket:D

//Mattias[/QUOTE]

Klockan är 06:11,det är 6 minus ute,igår var det slask överallt och jag ska ut o skrapa bilrutorna :tummenupp

Boende!!

Några som har lust att dela på en stuga, de flesta har 4/5 bäddar vi är 2 från Sundsvall. Åker med färjan runt 19.30 torsdag kväll från Nynäs. Ungefär 650kr/natten för hela stugan, 25-28/6. Finns ju boende i kappelshamn och lärbro ungefär 6 km från banan. Eller nån annan som har nåt uppslag på boende nära banan?:)

Kolla på Maven.se och prata med Stefan.Det fanns 3 stugor kvar igår när jag pratade med honom.Sen så är det nära banan också(ca 3 km)
Och om du/ni är snälla så kan ni få använda vår jacuzzi på kvällen:tummenupp

Några som har lust att dela på en stuga, de flesta har 4/5 bäddar vi är 2 från Sundsvall. Åker med färjan runt 19.30 torsdag kväll från Nynäs. Ungefär 650kr/natten för hela stugan, 25-28/6. Finns ju boende i kappelshamn och lärbro ungefär 6 km från banan. Eller nån annan som har nåt uppslag på boende nära banan?:)

Kolla på Maven.se och prata med Stefan.Det fanns 3 stugor kvar igår när jag pratade med honom.Sen så är det nära banan också(ca 3 km)
Och om du/ni är snälla så kan ni få använda vår jacuzzi på kvällen:tummenupp

Låter ju kanon det, kollar upp det. Sparar pm:et och visar dej senare:D

Hittat en till som vill dela stughyran.

Då är vi 3 st. fattas en till bara, 600kr för 3 nätter. Ska tydligen vara pool på området åxå.

Last edited:
betalning

Vill bara påminna om att sista betalnings dag närmar sig.Har man inte betalat allt då så släpper jag platserna till nån annan.

Får men en bekräftelse till mailen när man degat eller är det bara att dyka upp? (Jag har degat men inte fått nått mail)

//Henrik

Bekräftelse

Alla som har betalat kommer att få en bekräftelse.Håller på att gå igenom alla betalningar.Tyvär så är det några som INTE har skrivit namn så det tar lite tid.

Får men en bekräftelse till mailen när man degat eller är det bara att dyka upp? (Jag har degat men inte fått nått mail)

//Henrik

Platser

Då sista betalningsdag var den 31/3 och alla som anmält sig inte har betalat så kommer jag släppa deras platser till andrasom vill åka.
Det handlar om ca 20 platser.

//Mattias

OBS inget april skämt.

Då sista betalningsdag var den 31/3 och alla som anmält sig inte har betalat så kommer jag släppa deras platser till andrasom vill åka.

//Mattias

OBS inget april skämt.

Då jag satte in pengarna den 30:e så hoppas jag på en bekräftelse snart?

Vore tacksamt att få svar på pm även om du har fullt upp..

//Mattias

OBS inget april skämt.

En bra början kan vara att skicka ut en bekräftelse till de som har betalt. Annars kan det ju bli så att folk som betalt blir av med sina platser.

Last edited:
Lista

Här kommer listan på dom som har betalat HELT.
Om det är någon som har betalat in allt men inte står med så Pm:a till mig så kollar jag om det är du/ni som inte har skrivit namn på inbetalningen.
Så här skrev ni.

Håkan Wahlst
Erik lindb
Kelvin Ekr
DennisKrig
SLindahl
got.malmbe
TKBHENKE
Jason
Conny Svahn
J.Fernroth
S.Sundman