Gotland 11-12/6 2005

Otee skrev:
Kör med sydskanesemse den 10:e förutom sista passet, då packar vi skiten och tar nattbåten över till Gotland. Så får vi tre körningar på tre dagar :tummenupp
Vilken kanon helg det kommer att bli, tyvärr så missar jag ett ERF som går på Knudan den 11 men va fan gör man. Gotland är snuskigt roligt.
Så hade jag tänkt att göra om det går någon nattbåt.

Snacka om att ni kommer att få köra den helgen.
Jag räknar med att ni dyker upp på SRW den 12 med tanke på vilket tempo ni har uppe den helgen.

Kurvmakaren skrev:
Snacka om att ni kommer att få köra den helgen.
Jag räknar med att ni dyker upp på SRW den 12 med tanke på vilket tempo ni har uppe den helgen.

Njaeee, sponsrar Sydskanes med flygfrakt från Gotland till sturup så hade varit något. Fyra träningar på tre dagar på tre olika banor :martialar

Men jag håller nog mig till Knudan den 10 och Gotland 11 & 12.

En Tråkig Nyhet..
Jag kan inte hänga med =(

Tjejen tar studenten den 10:de =( & jag vill inte sabba hennes dag med att sticka om där nu går en nattbåt som jag knappt tror det gör..
ifjor fanns där bara en avgång / dag alla dagar utom tors & söndag
resterande var tidiga avgångar vill jag minnas...

Är sjukt tråkigt men sant =(
Ska höra med gubben på ön om han vill få dit några främlingar (mail & otee träffade han juh iofs ifjor)

Ska genast kolla upp avgångarna
finns att beskåda själv på www.destinationgotland.se

Turer från Oskarshamn kl:
21:10 framme i Visby 00:05 (måndag, tisdag, torsdag, fredag samt söndag)
10:55 framme i Visby 13:15 (onsdag samt lördag)

Antar att ni vill hem senast måndag
Avgång från Visby 17:05 framme i O-hamn 20:00 (alla dagar utom onsdag & lördag går denna turen) (onsdag är det en godstur med ett begränsat platser)

Kan ni offra sista passet på söndagen så hinner ni med den båten om ni har packat allt klart innan ni drar till banan..
Då får ni åka från banan kl 15:00 (tar ca 45-60 min in till stan & man bör ha checkat in 45-60min innan båten lämnar hamn)

Hoppas att jag kan hjälpa er lite med detta..

Last edited:
Lastning av hoj på Knudan 15:00 och avfärd 15:30 för att ta båten 21:10 på fredag.
Vakna upp i Visby 00:05 lördag morgon för att sedan köra till en stuga och sova någon timme.
07:00 senast avfärd mot ringen. Lördag kväll ett par pilsner sedan sova.
Alternativ 1.
07:00 söndag avfärd mot ringen. Söndag kväll ett gäng pilsner.
Måndag åka in till Visby och gå och titta för att sedan ta båten 17:05 och vara framme i Oskarshamn 20:00.
Alternativ 2.
07:00 söndag avfärd mot ringen. Lasta hoj 14:30 och köra senast 15:00 mot Visby för att ta båten 17:05 och vara framme i Oskarshamn 20:00. Sova som fan på båten under 3 timmar.

Vilken helg :tummenupp

spirre skrev:
En Tråkig Nyhet..
Jag kan inte hänga med =(

Tjejen tar studenten den 10:de =( & jag vill inte sabba hennes dag med att sticka om där nu går en nattbåt som jag knappt tror det gör..
ifjor fanns där bara en avgång / dag alla dagar utom tors & söndag
resterande var tidiga avgångar vill jag minnas...

Är sjukt tråkigt men sant =(
Ska höra med gubben på ön om han vill få dit några främlingar (mail & otee träffade han juh iofs ifjor)

Ska genast kolla upp avgångarna
finns att beskåda själv på www.destinationgotland.se

Tråkigt att höra !

Ja, du får höra om vi är välkomna dit ändå, kanske inte är så poppis kanske.. :confused:

Grabbar grabbar, jag har en plan på transporten till Gotland.
Beroende lite på hur mycket folk vi kommer att bli till slut.
Jag får plats med båda min hojar i Dodgen och har 3 passagerar platser över. Sedan hänger vi på ett släp efter och lastar 2 - 3 hojar om det får plats + massa packning, och de som blir över får köra hoj upp.

Vi delar givetvis på alla kostnader. Vad säger ni?????????????

Otee skrev:
Grabbar grabbar, jag har en plan på transporten till Gotland.
Beroende lite på hur mycket folk vi kommer att bli till slut.
Jag får plats med båda min hojar i Dodgen och har 3 passagerar platser över. Sedan hänger vi på ett släp efter och lastar 2 - 3 hojar om det får plats + massa packning, och de som blir över får köra hoj upp.

Vi delar givetvis på alla kostnader. Vad säger ni?????????????

Låter som en bra plan, vi får väl avvakta besked från spirre om bostaden först...

Mange_H skrev:
Låter som en bra plan, vi får väl avvakta besked från spirre om bostaden först...
Jag har hört med farsan... Väntar på att han ska höra med gubben på ön..

Tråkiga nyheter killar / damer..
Gubben på ön är tydligen blyg.. :(

Vilka ska till Gotland i år? Hemsidan behövs uppdateras lite :P

Bussberra och hans far skall också med så några stycken blir vi, tyvärr så sitter jag nere i österrike nu så man är inte så aktiv här på forumet nu. Men vi får styra upp det hela när jag kommer hem från detta stället. Ha det nice alla!!!!!

spirre skrev:
Från helsingborg hörredu :)

Får vi hänga me da :D
funny2.jpg

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back