gostrider2

......
 

Bifogat

  • Improper use of internet.jpg
    Improper use of internet.jpg
    7.4 KB · Visningar: 147
McB skrev:



Man e ju lite skraj för att få Ghostridermaffian efter sig........ Obarmhärtiga har jag hört.... å så blir man säket bannad från forumet på livstid....

Nää jag låter nog han förbli en myt!
 
kajlyl skrev:
Ryktet var att han dog/blev förlamad under en tävling i sommras...
Detta var dock bara en kille(gissa vem) som en del tror är GR.

Men vi som är upplysta vet att han inte har någon identitet, han är ett spöke och kan inte dö..

så lägg ner :p

hur gick det med han efter den där vurpan? No1 alltså, han är väl frisk nu får man hoppas, eller pajade han ryggen?
 
bmwjohan skrev:
hur gick det med han efter den där vurpan? No1 alltså, han är väl frisk nu får man hoppas, eller pajade han ryggen?

Frisk är väl att överdriva, han tänker ju spela in en trea :kocko

Men vid det här laget har han väl så många anhängare som mer än gärna riskerar livet för att få vara med på framtida film och som gärna kör hoj som "myten" GR. :dummer

Angående ryggen så verkar den läka den här gången men bör absolut inte råka ut för ytterligare en krasch....Alltså bör han aldrig köra hoj igen för att inte ta risken...men det vet man ju själv hur mycket man skulle lyssna på en läkare som sa det till en :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top