Gooooooooooodstuff!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Team zxr.just.nu inkl mentor Chrille blev ju, i ett svagt ögonblick på en fest, lovade att få krubb under Bike Week v30.

Sålunda är det inte utan anledning man nu undrar vad som vankas på menyn nästnästa vecka.

Nå? :7peta :D

Med tanke på mängden arbete samt barnafödande, som kommer ske denna vecka, så är det nog inte realistiskt att fixa det till BikeWeek som väl är nästa vecka. Dock kan SO:t på Åsen i början av september vara mer realistiskt och inte glömmer jag ett löfte, dessutom så avslöjas inga menyer i förväg.

Ett besök på BikeWeek kanske ni kan äras med dock.

Last edited:
abstruse skrev:
Mycket snack och lite flamberad pepparstek m a o... :( :rolleyes:

Vad jag minns, nu helt plötsligt, så var det bara Chrille som blev lovad egen catering i depån, du körde ju inte så många race då.

Goodstuff skrev:
Vad jag minns, nu helt plötsligt, så var det bara Chrille som blev lovad egen catering i depån, du körde ju inte så många race då.

Försök inte, R600 på Gelleråsen har varit aktuellt sedan jag tog licensen i september förra året. :fakta

abstruse skrev:
Försök inte, R600 på Gelleråsen har varit aktuellt sedan jag tog licensen i september förra året. :fakta

Det må så vara men det var nog ändå Chrille som lovades catering - han tjatar inte om ett i varje fall så chansen är större för honom.

Goodstuff skrev:
Det må så vara men det var nog ändå Chrille som lovades catering - han tjatar inte om ett i varje fall så chansen är större för honom.

Snacka går ju...

Vaenta lite haer nu - gaar det ett SO pa aasen i september? Hur har jag kunnat missa detta helt? Naer aer det? Var anmaeler man sig? Var kommer kvaltiderna ligga tror de som vet? Vilka ska koera?

Don Quixote skrev:
Vaenta lite haer nu - gaar det ett SO pa aasen i september? Hur har jag kunnat missa detta helt? Naer aer det? Var anmaeler man sig? Var kommer kvaltiderna ligga tror de som vet? Vilka ska koera?

Kvaltider mellan 1,15 och 1,18.
Hel omöjligt att sia om eftersom vi redan under Bikeweek kommer köra A och B-heat. Bit ihop, anmäl dig och kör skitmycket när du kommer hem!

Hur bra som helst!!! Nu kaenns det inte lika hopploest laengre. Blir grymmt stressigt att fa ihop allt i tid, da hojen inte aer i ordning foer taevling, men det fixar man vael pa en dag om man har prylarna!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph