Googles + cross hjälm

Suomalainen skrev:
2381824 Dem här kör jag med, grymma och sköna plus att färgen gör att de passar till nästan alla färger på hjälmar!

Finns att beställa på www.xtremegoggles.se eller via PM till mig, då fås 10% rabatt dessutom![/QUOTE

vad finns det för olika Linser till brillorna ( hade vart nice med några röda eller hel svart/spegel)

Moggina skrev:
2382531
Suomalainen skrev:
2381824 Dem här kör jag med, grymma och sköna plus att färgen gör att de passar till nästan alla färger på hjälmar!

Finns att beställa på www.xtremegoggles.se eller via PM till mig, då fås 10% rabatt dessutom![/QUOTE

vad finns det för olika Linser till brillorna ( hade vart nice med några röda eller hel svart/spegel)

Nu hänger jag inte riktigt med vad du menar, svart spegel? eller svarta brillor med spegellins? Svarta goggles finns "coal", men de levereras med klarglas. naturligtvis finns spegellinser att köpa till (enkelt att byta). Röda linser finns inte till dragon, däremot blå, grå, amber och spegel.

Suomalainen skrev:
2382839
Moggina skrev:
2382531

Nu hänger jag inte riktigt med vad du menar, svart spegel? eller svarta brillor med spegellins? Svarta goggles finns "coal", men de levereras med klarglas. naturligtvis finns spegellinser att köpa till (enkelt att byta). Röda linser finns inte till dragon, däremot blå, grå, amber och spegel.

jag menar svart spegelglas ^^ , aha okej hur ser Amber ut ?

funderar på att ta vanliga med spegel glas annars kanske

Moggina skrev:
2384389
Suomalainen skrev:
2382839

jag menar svart spegelglas ^^ , aha okej hur ser Amber ut ?

funderar på att ta vanliga med spegel glas annars kanske

Svart spegel finns ej. Amber är gulaktig, ger en högre kontrast när det tex är molnigt. Kan vara bra i skidbacken (där allt är vitt), vid motardkörning funkar de flesta linser bra!

Last edited:
Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...