Goodstuff

GSXR1100R skrev:
Han kan inte slå mig, då får han inga flera egotrådar, dessutom så är han liten & vek, jag träffade Goodstuff på Knudan, en rädd svag kille med runda glasögon, fjällrävenbyxor, stickad tröja och sandaler, en sådan kille skrämmen ingen...

:rofl

GSXR1100R skrev:
Han kan inte slå mig, då får han inga flera egotrådar, dessutom så är han liten & vek, jag träffade Goodstuff på Knudan, en rädd svag kille med runda glasögon, fjällrävenbyxor, stickad tröja och sandaler, en sådan kille skrämmen ingen...

Det märks att du inte har sett honom när han, styrkt av alkohol, spänner ögona i tanten som kränger burgare i Herrljunga centrum och hjärtlöst konstaterar: Det är inga frön på de här bröna....

Eller när han med vredesfylld halländsk röst försöker få den automatiserade telefonsvararen att förstå att han ska från "Herrljunga till Örebro.......

Hårda bud... :skrämd

Chrille skrev:
Det märks att du inte har sett honom när han, styrkt av alkohol, spänner ögona i tanten som kränger burgare i Herrljunga centrum och hjärtlöst konstaterar: Det är inga frön på de här bröna....

Eller när han med vredesfylld halländsk röst försöker få den automatiserade telefonsvararen att förstå att han ska från "Herrljunga till Örebro.......

:rodnar

Vadå? Heter det inte Hejjljunga och Öjebjo?

Goodstuff skrev:
Det varsångaren i bandet Archers Of Loaf - sätter 100 spänn på att du aldrig har hört talas om dem.

Du är skyldig mig 100 spänn

Bifogat

• aol1.jpg
    aol1.jpg
    66.7 KB · Visningar: 128
Chrille skrev:

:rofl

Varför fick jag inte bevittna detta? Det MÅSTE bli en tredje västkustfest, SNART. :fakta :öl

Goodstuff skrev:
Fel igen. Nu har du 50% chans att gissa rätt på de två som är kvar. Lycka till!
Du fattar ju inte, han med Japanska tecken på Tröjan Eric Bachmann ;)

Chrille skrev:

Jösses, vilka flashbacks man får! Moahaha! :D

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back